
شمال
نمایش موقعیت منمجموعه خوبی هست، هزینه ورودی 150 تومن هست. بخش شنا مخصوص خانمها (سالم سازی دریا) و غریق نجات و قایق موتوری هم داره. البته قایقها هزینه داره و در تاریخ نگارش این نظر، 800 تومن برای هر قایق هست. کمی آشغال در ساحل ریخته شده که خب ملت باید مراعات کنن و نریزن. این ساحل نزدیکترین دریا بعد از خلیج خشک شده گرگان هست.
خیلی شلوغ بود ولی تمیز
ما هفته ای دو روز میریم ماهیگیری از بومی های همون منطقه هستیم ورودی نگهبان ورودی هر کدومشون یه مبلغی میگیرن یکی 100میگیره یکی دیگه 150میگیره یکی هم 200میگیره ما نفهمیدیم که آخرش ورودی برای بومی منطقه چقدر هست ما چادری هم که نمیزنیم بگن برای چادره
ما هفته ای دو روز میریم ماهیگیری از بومی های همون منطقه هستیم ورودی نگهبان ورودی هر کدومشون یه مبلغی میگیرن یکی 100میگیره یکی دیگه 150میگیره یکی هم 200میگیره ما نفهمیدیم که آخرش ورودی برای بومی های منطقه چادر هستش
جدیدا به بخش خصوصی واگذار شده و علاوه بر۱۵۰ هزار تومان ورودی، بابت هر آلاچیق یا سکو ۱۵۰ تا ۳۵۰ پول میگیرن و دیگه ارزش رفتن نداره
زیاد تمیز نیست ورودی ۱۵۰ تومن البته تا ۲۳ همان شب تازه ساعت ۹شب میان میگن اگه میخوای شب بمونی ۴۵۰ تومن باید بدی نه راه پس داری نه راه پیش
ساحل خلوت بود نسبتا ولی خیلی تمیز نبود و نسبت به فرح ابا خیلی بزرگ نیست. تا ساعت ۱۱ صبح هم خبری از غریق نجات نبود و قسمت شنا بانوان غیر فعال بود ورودی ۱۵۰ تومن آلاچیق برای نشستن و سرویس بهداشتی و بوفه هم موجود بود
آلاچیق و تخت لب ساحل داره سرویس تمیز هم داره فقط ورودی ۱۵۰ و اگر بخوای شب بمونی باید ۳۵۰ دیگه هم بدین
من 1405/03/09 اونجا بودم اطلاعاتی از اونجا میدم انشالله بدردتون بخوره 150 تومن ورودی میگیرن برای آلاچیق ها 100 تومن اجاره میگیرن ولی اگر شب خواستین چادر بزنین 350 تومن دیگه باید بدین سوئیت هاش شبی یک میلیون و 200 هزار تومن که ما در لحظه ورود یک سوئیت اجاره کردیم که کمی شوکه شدیم چون غیر از کولر گازی و برق هیچگونه امکاناتی نداشت نه دستشویی نه آب نه یخچال و نه دوش، هیچی سرویس بهداشتی های مجموعه بدک نیست ولی دریغ از یک دوش آب، بعضیها مجبور میشدن بعد شنا، توی دستشویی با شیلنگ دوش بگیرن 😅 شیر آب غیر شرب و آب شرب داره مغازه هم هست ساحلش تقریباً قابل قبوله ولی شب تاریکه یخ پیدا نمی شد و آب جوش هم اونموقع که ما بودیم اون مغازه با چایی ساز برقی آب جوش می داد و داخل فلاسک می کرد و باید کمی فلاسک رو توی صف میگذاشتین و مبلغش هم برا هر فلاسک 50 تومن بود
سلام ساحلش خوبه ولی محیط زیبایی نیست .اگر شلوغ باشه که اصلا توصیه نمیکنم چون احتمالا خیلی کثیف باشه ولی تو خلوتی خوبه.در خرداد ۱۴۰۵ ورودی ۱۵۰ هزار تومن بود که به نسبت ۴۵ هزار تومن ساحل فرح آباد و امکانات اونجا خیلی زیاد بود.
ساحل دریای مروارید (مرکز تفریحی و سرگرمی) در مازندران، شهرستان بهشهر و خیابان شهرستان بهشهر واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی ورودی ساحل دریای مروارید نکا قرار گرفته است.