
شمال
نمایش موقعیت منکسی اطلاع دارد کی درست میشه
در حال ساخت
خب همه میدونن چرا درست نمیشه چون بازار بنزین فروشی خراب میشه متاسفم برای مردم که روی نفتیم ولی استفاده نمیتونیم بکنیم
یعنی چی چابهار به این بزرگی نمیتونید یه پمپ گاز راه بندازین استفابدین بزار یع شوانگ دیگه بیاد این چه وضشع متاسفم
هنوز ساخته نشده
کی را میوفته ؟
سلام هر وقت راه اندازی شد رای داره
یه امتیاز هم به سرش زیاد این شهر یه جایگاه نداره این هم تا یک سال دیگه درست نمیشه
پمپ سی ان جی شهرداری چابهار (در حال ساخت) (جایگاه سوخت) در محله شهرک کوثر چابهار و چابهار، بلوار قدس، قدس 29، کارگر 2 واقع شده است. این جایگاه سوخت یکی از دو جایگاه سوخت در محله شهرک کوثر چابهار میباشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی شهربازی دریابزرگ و همچنین مجتمع جهانگردی و گردشگری اقیانوس آبی آسمان و سنگ عقیق استون اصفحان قرار گرفته است.