شمال
نمایش موقعیت مندسترسی های عالی ای داره
مترو تهران سطح 1 جهانی ☕👌
ایستگاه متروی چهل تن دولاب ایستگاه مترو ی خوبی هست سال تأسیس این مترو ۱۳۹۹ شمسی است
ایستگاه خوبی هست نزدیک ما هست در خط ۷ قرار دارد و به بسیج و میدان کتاب راه دارد خلاصه خوب و تمیزه خوشحالم که بهتون کمک کردم اگر مفید بود قلب رو بزن ممنونم
یکی از ایستگاه های خط 7مترو که درحال حاضر ابتداش بسیج و انتهاش میدان کتاب هست و ایستگاه نسبتأ عمیقی هست با 4ردیف پله برقی
مترو خیلی خوبیه
سلام .ایستگاه منظم وتمیزی است.به کارکنان محترم این ایستگاه دست مریزا وخداقوت عرض میکنم...
خوبه.
یکی از ایستگاههای خط ۷ مترو تهران در خیابان شهید محلاتی
یک راه از سمت خیابان محلاتی احتیاج داره
ایستگاه مترو چهل تن دولاب (بزرگراه شهید محلاتی) در محله دولاب تهران و بزرگراه امام علی، تکیه اکبرآبادی، عمو شیخی واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی داروخانه دکتر افشین اکبری، کبابی مردم دار، موبایل مهیار، نان شیرینی مهدی و امامزادگان چهل تن دولاب قرار گرفته است. همچنین با توجه به نظراتی که کاربران در اپلیکیشن نشان به این مکان دادهاند میتوان گفت این ایستگاه یکی از ایستگاههای مترو خوب این منطقه میباشد.