
شمال
نمایش موقعیت منشبانهروزی
سلام،خدا لعنت کنه هر کی حق مردم رو به هر نحوی پایمال میکنه،تو این وزارتخانه(خخخخ) اصلا باید یسر بریم نگران شدم هیچ کس جواب هیچ تلفنی رو نمیده ،صاحاب نداره بقران ،آخه چه وضعیه اون پول حرومه میخورید، برا یه مشکل ۱۰۰۰ بار زنگ زدم اصلا ... اونوقت وزارت صنعت یه زنگ زدیم با دو تا بوق جواب دادند ،خدا لعنت کنه هر کی مردم براش مهم نیست
وزارت کار یه وزارتخانه ضعیف مصرف کننده حق مردم است. و حیف حقوقی که میگیرند. فقط باید جمع بشه. یا کارگر. خودش به زور از کارفرما حقش را بگیره. فقط. طرف کارفرما. باج میخورند. و این را ثابت میکنم . به شرطی که پشت داشته باشم ....
من هر چی شماره تماس اینجا رو میگیرم تلفن بوق میخوره ولی هیشکی توی این خرابشده نیس گوشیو برداره! میخواستم یه کاریابی که پول هنگفت از افراد بیکار میگیره و سرکاریه رو گزارش بدم تعطیلش کنن...اما مثل اینکه خودشون هم تعطیلن!
لطفا یه قانونی بزارید که شرکت ها مثل آب خوردن کارگر هارو اخراج نکنن
اسمش یک شوخی تلخه وزارت بیکاری براش مناسبتره وقتی نمیتونیم با ۱میلیون شغل درست کنیم اشکال از مردمه
یکباری رفتم سایت کاریابیشون ( shogh.mcls.gov.ir) بعد یه مدت پیغام داد اگر پورفایل رو کامل نکنی انصراف از شغله. اصلا حتی نگفته بود کاریابی وزارت کاره. منم که با دکترایی که دارم تو کاریابی های مختلفی ثبت نام کردم، کلی گشتم تا فهمیدم مال وزارت کار بوده. از اون موقع تا حالا که پروفایل تکمیل کرده ام هیچکس سراغم نگرفته، نه ایرانسل، نه دیجیکالا نه مپنا و نه حتی بی تی اس و خارجیها
سلام واقعا کار را اندازن منکه راضیم خداهم ازشون راضی باشه همگی خداقوت میگم
قشنگ بود ،خندیدیم خخخخخخ
۵شنبه ها بسته است
آره بابا ،خدایی از شنبه میان اینهمه کار میکنن دیگه پنجشنبه رو مشتی بزار استراحت کنن،یه زنگ بزن اینقدر شوق کار دارند دعوا میکنن کدوم جواب بده
بعد کلی که نوبتمون شد به علت شلوغی زیاد نوع برخوردشون تند ،طلبکارانه و به دور از شخصیت اجتماعی و ادب بود.. از یه سازمان دولتی بیشتر از این انتظار نمیره
من نمیدونم دزدی به چی میگن. این که حقوق بگیری بشینی پشت میز ب درو دیوار نگاه کنی یا با خودت ور بری اگه دزدی نیست پس چیه
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ایران (اداره و سازمان دولتی) در محله توحید تهران و خیابان آزادی، بین وزارت کار و شکاری واقع شده است. این اداره یکی از سی اداره و سازمان دولتی در محله توحید تهران میباشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بیمارستان شهریار و همچنین درمانگاه بهگر، مرکز تعیین خسارت بیمه دانا، رستوران خیام، کلینیک دندانپزشکی یاس و داروخانه شبانه روزی دکتر شریفی قرار گرفته است. با توجه به نزدیکی این اداره به ایستگاه مترو شادمان، برای دسترسی راحتتر و کمک به داشتن هوایی پاکتر، میتوانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید.