شمال
نمایش موقعیت منشبانهروزی
مترو خوبی هست ولی این که نمی توان خط عوض کرد یکی از بدی هایی است که واقعاً چشمگیر است
خط ۶ این ایستگاه توقف نداره و ۵ ۶ تا پله برقی باید بری پایین که مابین پله برقی ها پیاده روی زیاد داره
سلام عزیزان. مترو قشتگی هست ولی تا برسی بالا ۶ تا پله برقی باید بیای واقعا برای سالخورده ها قابل استفاده نیست لطفا اگه کسی پاش درد میکنه نیاد که نمیتونه برسه بالا حتی با این که همش پله برقیه😁
با این وضعیتی که ما از کارگاه خط ۶ دیدیم و بازدید کردیم حالا حالا راه افتادنی نیست دوسه سال دیگه طول میکشه اینا هیچیش آماده نکردند نه سکو نه دیوار نه سالن الکی فقط میگن راه اندازی میشه امسال !!!؟😳🤔اصلا کارگاهش خوابیده ... این خبرایی که هم که میگن تا پایان سال و بهار راه میفته همش الکیه برای دلخوش کردن مردم ...اصلا کارگاهش تعطیله کسی کار نمیکنه
ایستگاه خوبی نیست تمیزه ها ولی به خط ۶ دسترسی نداره و خیلی پله داره تا برسی پام در اومد تابلو های خوبی داره معماری خیلی خوبی داره ولی دلیل نمیشه که بگیم خیلی خوبه و عالیه من که راضی نبودم یه چندتا تابلو هم داشت که دیگه الان نیست و به این نتیجه میرسیم که خوب نبود
متروی نسبتا خوبیه ولی خب به خط ۶ راه نداره و ۶ تا پله برقی داره و تا برسی بالا از پا در اومدی خیلی راضی نبودم. هرکی با نظرم موافقه قلب رو بزنه
ایستگاه متروی خوبیه فقط ای کاش میشد با خط۶ فعال میشد اینجوری میشد وارد خط ۶ شد
ان شاالله اواخر سال آینده درست میشه
اینجا خط ۶ توقف نداره. اگه میخوایید از خط ۶ بندازید ۷ و یا برعکس باید از ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس استفاده کنید.
حواستون باشه مثل من گول نخورید از امیرکبیر میره میدون خراسون و برعکس تو خط ۶ اینجا توقف نداره
یه خبر عالی سکوی خط ۶ داره حاضر میشه؛ امیدوارم تو همین سال جدیدمون آماده بشه.
اواخر سال بعد آماده میشه
ایستگاه مترو شهدای هفده شهریور در محله قیام تهران و خیابان قیام واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مجتمع تجاری خراسان و همچنین دفتر کفالت اتباع 1422، درمانگاه خاتم الانبیا، فروشگاه هفت شعبه میدان خراسان، چلو کباب نوری کمال و حسینیه امام خمینی (ره) قرار گرفته است.