info

کافه ناردون محله بازار نو، یزد

کافی‌شاپ

درباره‌ی کافه ناردون

کافه ناردون (کافی‌شاپ) در محله بازار نو یزد و خیابان اسلام واقع شده است. این کافی‌شاپ یکی از ده کافی‌شاپ در محله بازار نو یزد می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند برج ساعت، موزه وزیری 1 و بازار چارسوق شاهی و همچنین کافه ایرانی قدیمی، مسجد جامع یزد، هتل علی بابا، اقامتگاه خانه خورشید و خانه نقاشی یزد قرار گرفته است.

اطلاعات، تلفن و آدرس کافی شاپ کافه ناردون یزد

کافی شاپ کافه ناردون یزد را می‌توانید در شهر یزد محله بازار نو پیدا کنید. استان یزد، یزد، اسلام آدرس دقیق این کافی شاپ است. برای به دست آوردن هرگونه اطلاعات در مورد کافی شاپ کافه ناردون یزد می‌توانید با شماره تلفن آن +989126091336 تماس بگیرید. برای آشنایی بیشتر با فضای کافی شاپ کافه ناردون یزد و منوی آن، سری به وب‌سایت این کافی شاپ instagram.com بزنید.

کافی شاپ کافه ناردون یزد از جمله کافی ‌شاپ‌های محبوب محله بازار نو است. فست فودها، رستوران‌ها و کافی ‌شاپ‌های دیگری هم از جمله کافه رستوران خانه پدری، پیتزا فروتن، رستوران شاه نشین، رستوران کورش یزد چهار ستاره و کافه رستوران تاک در اطراف این کافی شاپ قرار دارند.

چطور به کافی شاپ کافه ناردون یزد برویم؟

اگر می‌خواهید با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی به کافی شاپ کافه ناردون یزد بروید، خوب است بدانید که این مکان در نزدیکی ایستگاه اتوبوس دبیرستان فاطمیه قرار دارد. اپلیکیشن مسیریاب نشان به شما کمک می‌کند تا بهترین مسیر را برای رسیدن به کافی شاپ کافه ناردون یزد انتخاب کنید. نشان اطلاعات خوب و کاملی در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله اطلاعاتی که در اپلیکیشن نشان می‌توانید ببینید، آدرس دقیق، شماره تلفن، آدرس وب‌سایت و اینستاگرام، ساعت کاری، مسیریابی با اتوبوس یا مترو و نظر دیگر کاربران در مورد این کافی شاپ است.

ما در ادامه تصاویری از کافی شاپ کافه ناردون یزد و ایستگاه‌های نزدیک به آن را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم. در صورتی که شما هم به این کافی شاپ مراجعه کردید، حتماً نظرتان در مورد آن را با ما و کاربران نشان به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران در مورد کافه ناردون

به این مکان نظر و امتیاز دهید

MJAVD
    یکشنبه 05 فروردین ماه 1403

فضای پشت بامش خیلی قشنگه حیاطشم قشنگه ولی هوا سرد بود و ما خیلی سردمون شده بود رو پشت بام کیفیت غذاش خوب بود ولی عالی نبود 😉 ماخودمون بیشتر برای دیدن پشت بام و کوچه های قشنگ و تاریخیش رفتیم. برا یبار رفتن خوبه

تارا
    پنجشنبه 12 اسفند ماه 1400

آرام بخش و زیبا و دیدنی

حاج رضا
    یکشنبه 05 فروردین ماه 1403

در بدو ورود فرمودند که اجازه بدید استعلام کنم بام جا دارد یا نه که بعد از چند بار بیسیم زدن خبری نشد خواستند که در حیاط منتظر بمانیم که همکار حیاطشون راهنمایی کرد روی آن تخت انتهایی بنشینید که دقیقا بالای هواکش چاه بود و بوی تعفنی که در حیاط بود دقیقا از همان نقطه تو صورت میزد بعد از چند دیقه رفتیم دم در دیدیم دارند مردم رو می‌فرستند بالا و بعد برگشته به ما میگه اسم نوشتید 😑😐 (در صورتیکه گفتند وایسید الان خبر میدیم بهتون) باز هم استعلام کردند و باز هم خبری نبود متاسفانه تجربه‌ی بسیار تلخ و اوج بی‌احترامی بود (ایام عید، ۳/۱/۴)

کاربر نشان
    چهارشنبه 01 فروردین ماه 1403

محیط و رفتار پرستل و سرویس خوب بود

امیرسام 897
    یکشنبه 08 بهمن ماه 1402

درمورد مکان باید خوب خیلی عالیه و خیلی زیباست، رفتار پرسنل هم خیلی خوب بود. اما ما مسافر بودیم و بخاطر این کافه تغییر مسیر دادیم تا غذا بخوریم، اما ساعت 16 بود گفتن سرو غذا ساعت 7 شب به بعد هست. و متاسفانه تو اینستا یا نشان قید نکرده بودن که غذای ظهر یا شام ار یه تایمی فقط سرو میشه و خوب متاسفانه مجبور به ترک اینجا شدیم. اگر مسافر هستید برای نهار یا شام هماهنگ کنید تا حیرون نشید.

Marco polo
    جمعه 22 اردیبهشت ماه 1402

کافه ناردون-یزد عکاس بهرام یاری ذلانی اردیبهشت۱۴۰۲

کاربر نشان
    چهارشنبه 02 اسفند ماه 1402

خیلی خوب بود فضای عالی و متنوع داشتن حیاط و پشت بام و پنج دری و کلی فضا زیبا دیگه برای پذیرایی دارند و غذا و نوشیدنی ها هم خوب بود ما که لذت بردیم

LDN
    شنبه 11 فروردین ماه 1403

والله ما رفتیم کلا قیمت منو با منو که توی پیجشون گذاشتن کاملا متفاوت بود و در کل من دوست نداشتم اینجا رو

سایر کافی‌شاپ‌های که در محدوده کافه ناردون واقع شده‌اند:

خیابان قیام
  • کافه نبات
    خیابان قیام، بازارچه سراچ ها
  • آدرس، اطلاعات و شماره تماس و موقعیت مکانی این مکان آخرین بار توسط یحیی زاده (شهریار سطح ۸ نشان) در تاریخ یکشنبه 12 فروردین ماه 1403 در اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بررسی و به‌روز شده‌اند. (چنانچه در اطلاعات ثبت‌شده یا موقعیت جغرافیایی کافه ناردون اشکالی مشاهده کردید می‌توانید از طریق اپلیکیشن نشان نسبت به گزارش این اشکال اقدام کنید تا پس از بررسی نسبت به اصلاح آن اقدام شود)

آخرین بروزرسانی: یکشنبه 12 فروردین ماه 1403
    کاربر گرامی،
    اطلاعات درج‌شده در مورد کافه ناردون در این صفحه براساس اطلاعات موجود در نقشه و مسیریاب نشان می‌باشد. لطفاً برای تماس با مالک یا دست‌اندرکاران مجموعه فوق از اطلاعات تماس مندرج در اطلاعات بالا استفاده کنید. اطلاعات تماسی که در انتهای این صفحه آورده شده‌اند مربوط به اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بوده و ارتباطی با مجموعه کافه ناردون ندارد.