شمال
نمایش موقعیت منباز است
تجربه ام متوسط رو به بالا بود ، طعم های بستنی ها ، بیشتر طعم بیس آنها یعنی شیر را میداد تا طعم هایی که با آن ترکیب شده و این متاسفانه از نکات منفی این مجموعه بود
اصلا خوب نبود و شدیدا ضعیف شده،کیفیتش دیگه خوب نیست،خیلی گرون شده،اصلا نمی ارزید
اکثر طعم ها عالی و بعضی ها هم معمولی
بنظرم کیفیتش افت پیدا کرده و توی تهران میتونید جاهای دیگه بهتر از این کیفیت رو تجربه کنیدد ما ۵ تا ایتم مختلف سفارش دادیم که از طعمشون راضی نبودیم به جز بستنی پسته
فضای جدیدشو بیشتر دوست دارم ، حس خوبی میده بهم ، کارکنانش هم تغییر کردن اما کیفیت بستنی های اسکوپیش مثل همیشه حرف اولو میزنه ، فقط با افزایش قیمت وحشتناک در حدی که برای سه تا اسکوپ باید یک میلیون تومن هزینه کنید
چرا شماره تماس نذاشتید اینجا؟😩
با وجود افزایش قیمت افت کیفت داشتن یعنی در حد یک وعده ی غذایی باید برای یک دسر هزینه کنی و این خوب نیست تنوعشونم مثه همیشه نبود امشب من مشتری ثابتشونم و هر جای تهران باشم برای جلاتو میرم میتو جلاتو اما امشب از این که یک ساعت رانندگی کردم تا برسم اونجا پشیمون شدم
اونجا تعطیل شده
حرف نداره 😍👌
میتو جلاتو (بستنیفروشی و آبمیوهفروشی) در محله امام زاده قاسم تهران و خیابان عرفا واقع شده است. این مکان یکی از سه آبمیوه و بستنی در محله امام زاده قاسم تهران میباشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مرکز خرید روشا و همچنین رستوران بی بی روزی، کافه رستوران فوکاچا، کافه هیگر، پیل آ پیل و خانه بازی دادلی قرار گرفته است. همچنین با توجه به نظراتی که کاربران در اپلیکیشن نشان به این مکان دادهاند میتوان گفت این مکان یکی از بستنیفروشیها و آبمیوهفروشیهای خوب این منطقه میباشد.