
شمال
نمایش موقعیت منبسیار ابری و زیبا
عالی بود
آب و هوای عالی. فقط آش دوغ توی مسیرش خیلی بد مزه بود.
بسیار زیباست
عالی بود
سلام ساعت چند اونجا باشیم بهتره؟
جاده فوق العاده پیچ در پیچ حتما ماشین آماده و سبک و سرحال باشه ورودی جاده ۵۰ هزار نزدیک به انتها هم ۵۰ هزار نمیدونم قانونیه یا نه
جای عالی و قشنگی هست میرید تو ایران و رو ابرها، حتما باید ماشینتون دیسک و صفحه و موتوریش روبراه باشه و زیاد سنگین نکنیدش که سربالایی و سرپایینی زیاد داره اذیت نشید
ساعت ۱۱ ظهر به بعد ابرها کم کم شروع می کنن پایین اومدن
سلام یعنی بعد از ساعت ۱۱ میتونیم بالای ابرا باشیم؟ یکی میگفت ۷ صبح بهتره که
سلام واقعا عالی بود،ارزش چند بار رفتن رو داره، از جاده چلاو میره و بعد از دشت به قله میرسین،ورودی چلاو ۵۰ تومن میگیرن،ورودی فیلبند هم ۵۰ تومن، دستشویی تر و تمیز بود،و جای چادر زدن هم داشت،بالای ابرها بودن واقعا یه حس خاصی داره
پیاده روی هم داره یانه
حتما دیدن کنید بسیار جالبه
قله فیلبند (جاذبه طبیعی) در مازندران، شهرستان آمل، بخش امامزاده عبدالله و خیابان بابل-بندپی غربی-فیلبند واقع شده است. همچنین با توجه به نظراتی که کاربران در اپلیکیشن نشان به این مکان دادهاند میتوان گفت این مکان یکی از جاذبههای طبیعی خوب این منطقه میباشد.