info

مرکز بازدیدکنندگان تالاب انزلی محله مصلی، بندر انزلی

جاذبه طبیعی

درباره‌ی مرکز بازدیدکنندگان تالاب انزلی

مرکز بازدیدکنندگان تالاب انزلی (جاذبه طبیعی) در محله مصلی بندر انزلی و بلوار تکاوران واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی کاخ موزه میان پشته بندر انزلی و همچنین پل قدیمی غازیان، پمپ بنزین فلاح، رستوران ملوان، اسکله گردشگری دریایی دریادلان و مصلی بزرگ بندرانزلی قرار گرفته است.

نظرات کاربران در مورد مرکز بازدیدکنندگان تالاب انزلی

به این مکان نظر و امتیاز دهید

سه شنبه 09 خرداد ماه 1402

سلام تجربه چند روز گذشته من ، اول گفتن هزینه با دیدن اسب های وحشی ۷۵۰ تومن ، ماهم قبول کردیم، رفتیم وسط کار مارو پیاده کردن ، گفتن برای دیدن اسبها باید سوار وسیله دیگ بشین ۱ میلییووووون پول دادیم ، واسه دیدن چیزی ک مال کسی نیست و نیازی هم نداره پولی بابتش گرفته بشه ، ۲ نفر بودیم با یه وسیله مسخره و افتضاح برد وسط دشت حدود ده دقیقه عکس گرفتیم و برگشت همییییین ، واقعا اینارو باید تحریم کرد تازه میگن شما اومدی سفر پول خرج کن ک خرج دکتر دارو نکنی ، ۱۷۰۰ واسه کمتر از یک ساعت خرج بیخودی کردیم ، یه پل مسخره چهارتا تیکه چوب روش بود بهش میگفتن پل چوبی ، اینا چیه ک شما پول مردم با کلاهبرداری میگیری و با دروغ ، اگ اول کار همچین چیزی میگفت اصلا نمیرفتیم ، وقتی نه نیلوفری هست نه هوا خوبه، برعکس قشم اینقدر با انصاف سه تا جزیره با کمتر از صد تومن نشون ما داد فقط چهل دقیقه رو آب بودیم کلی دلفین از نزدیک دیدیم کلی جزیره گشتیم ، من هیچ رضایتی بابت این پولی ک دادم ندارم و باید پیگیری بشه ک این پول گرفتن از مسافر به چه دلیلی

مسافر
    یکشنبه 22 مرداد ماه 1402

پیشنهاد می کنم به افراد بومی که پیشنهاد قایق سواری می دهند توجه نکنید . اولش مهربان و مهمان نواز بعد هم که جیبت خالی شد غریبه و بی ادب میشن. فقط به محل دولتی و عمومی برید با خدمات مناسب و برخورد مناسب .

سه شنبه 08 فروردین ماه 1402

مسافر های عزیز نوروزی من از شیراز اومدم و برای بازدید تالاب رفتم چیزی به جز قایق سواری نیست دقت کنید پولتون رو دور نریزید نه گلی هست نه تالابی که تو اینترنت می‌بینید یه قایق سواری 20 دقیقه ای هست بیشتر از 300 هم ارزش نداره

بهنام
    پنجشنبه 02 شهریور ماه 1402

تالاب لاله بندرانزلی♥️

MIRZA🇮🇷JANGAL✊دانشگاه
    پنجشنبه 23 دی ماه 1400

عالی

روزبه مقدم
    جمعه 08 مهر ماه 1401

بنظر من حیف از پوله چون به نهر فاضلاب بیشتر شبیه بود تا تالاب، متاسفانه ۷۰۰ هزار تومان رو ریختم سطل زباله

دانیال
    دوشنبه 22 خرداد ماه 1402

مکان های تفریحی انزلی پول زیادی میگیرن مخصوصا واسه قایق سواری و جت خیلی گرون میگیرن خونه هاشونم اکثرا گرون گذاشتن واسه اجاره هیچ جا مثل رامسر نیس

محمدعلی یوسفی
    یکشنبه 05 شهریور ماه 1402

حیف از این جاذبه طبیعی و زیبا که متاسفانه در حال از دست رفتن و نابودی هستش

Mint
    دوشنبه 14 خرداد ماه 1403

قیمت قایق سواری واقعا عجیب غریبه!!! با دید بَد به مسافران نگاه میکنن، برخورد محترمانه ندارند. این دید رو دارن که طرف مسافره، اومده پول خرج کنه، تا می تونیم ازش پول بگیریم. این دید اصلا درست نیست.!! بله مسافره توریسته اومده پول خرج کنه، خرج هم میکنه، ولی باید بین پولی که از مسافران گرفته میشه و خدماتی که به مسافران ارائه میشه تناسب داشته باشه. درسته صنعت توریست نداریم ولی کاشکی فرهنگ توریست پذیری داشته باشیم. اگه اونم نداریم کاشکی کسب نون حلال رو از یاد نبریم.

شنبه 27 اسفند ماه 1401

مکان زیبایی هست. دقت کنید که این تالاب از چند قسمت راه داره و فقط یک قسمت نیست. کمی رسیدگی لازم داره و متاسفانه برخی ها زباله ریختند. ولی در هرحال مکان زیبایی هست.

پنجشنبه 02 شهریور ماه 1402

با سلام چیز جالبی نبود و بیشتر یه قایق سواری کوتا و هزینه هاش خیلی زیاد بود و اینجوری با مردم برخورد کنن کسی دیگه فکر نکنم همون قایق رو سوار بشن .. کلا تمام هزینه ها ۱۰ برابر بقیه جاهای ایران هست ..!!!! اجاره خونه ها هم خیلی خیلی بالا بود و تمیز هم نبود و هزینه هتل چند ستاره رو میگیرن ولی کیفیت خیلی پایین

علیرضا
    پنجشنبه 06 اردیبهشت ماه 1403

واقعا قطعه ای از بهشته

حمید خان
    پنجشنبه 26 بهمن ماه 1402

نمیدونم چرا اینجا ها اینقدر کثیفه مثلا جاذبه گردش گری هست هر کدوم از باشگاه ها که رفتیم همه کثیف بود انگار مسابقه این هست که کدوم کثیف تر باشه! یکم تمیز تر باشه و قیمتا منصفانه تر باشه مردم بیشتر استقبال میکنن.

محمد

خیلی بده

M.m king
    چهارشنبه 23 شهریور ماه 1401

سلام خیلی عالیه و رایگان فقط برای امکاناتش مثل قایق سواری باید هزینه بدید و موج شکن ها ، و کلا یه محیط عالی داره واسه عکاسی و تفریح ، میتونید از مسیری که به تلاقی دریا و تالاب میرسه هم با پیاده روی برسید بهش فقط اگر از مسیر موج شکنا برید سریع تر می‌رسید.

جمعه 24 آذر ماه 1402

خیلی خوب و زیبا بود و بهترین جا برای گردشگری بود

سه شنبه 07 شهریور ماه 1402

اینجا تکه ای از بهشت وطنمون ایرانه که باید مراقبش باشیم وحفاظتش کنیم...

سه شنبه 07 شهریور ماه 1402

• تالاب گمشده کرد محله
    (4.5)
    آیت الله طالقانی، متروپل، عرفه
  • آدرس، اطلاعات و موقعیت مکانی این مکان آخرین بار توسط Us (شهریار سطح ۳ نشان) در تاریخ یکشنبه 10 تیر ماه 1403 در اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بررسی و به‌روز شده‌اند. (چنانچه در اطلاعات ثبت‌شده یا موقعیت جغرافیایی مرکز بازدیدکنندگان تالاب انزلی اشکالی مشاهده کردید می‌توانید از طریق اپلیکیشن نشان نسبت به گزارش این اشکال اقدام کنید تا پس از بررسی نسبت به اصلاح آن اقدام شود)

آخرین بروزرسانی: یکشنبه 10 تیر ماه 1403
    کاربر گرامی،
    اطلاعات درج‌شده در مورد مرکز بازدیدکنندگان تالاب انزلی در این صفحه براساس اطلاعات موجود در نقشه و مسیریاب نشان می‌باشد. لطفاً برای تماس با مالک یا دست‌اندرکاران مجموعه فوق از اطلاعات تماس مندرج در اطلاعات بالا استفاده کنید. اطلاعات تماسی که در انتهای این صفحه آورده شده‌اند مربوط به اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بوده و ارتباطی با مجموعه مرکز بازدیدکنندگان تالاب انزلی ندارد.