
شمال
نمایش موقعیت منشهید سجاد زبرجدی در وصیتنامهای که از خود به یادگار گذاشته، نوشته است: سلام علیکم و رحمه الله خداوند منان، تمام مخلوقات خود را در اختیار اشرف مخلوقات قرار داد تا اشرف مخلوقات حق را از باطل تشخیص دهد و سپس حق را انتخاب نموده و دائم به یاد و رضای خداوند مشغول باشد تا از حق منحرف نشود. اگر این بنده اشتباه کند تمام محیط اطراف به او تذکر می دهند، اگر گوش و چشم او نمرده باشد اثبات این جمله بسیار ساده است! شما چهل روز دایم الوضو باشید خواهید دید که درهای رحمت خداوند چگونه یک به یک در مقابل شما باز خواهد شد. نمازهای واجب خود را دقیق و اول وقت بخوانید، خواهید دید که چگونه درهای خداوند در مقابل شما باز خواهد شد. سوره واقعه را هر شب یک مرتبه بخوانید، خواهید دید که چگونه فقر از شما روی برمی گرداند. انسان اگر می خواهد به جایی برسد، با نماز شب می رسد. برادران و خواهران من، اگر ما در راه امام زمان(عج) نباشیم بهتر است هلاک شویم و اگر در راه امام زمانمان استوار بمانیم بهتر است آرزوی شهادت کنیم، زیرا شهادت زندگی ابدی است. برادران و خواهران من، امام زمان(عج) غریب است. نباید آقا را فراموش کنیم، زیرا آقا هیچ وقت ما را فراموش نمی کند و مدام در رحمت دعای خیرش هستیم. از شما بزرگواران خواهشی دارم، بعد از نمازهای یومیه دعای فرج فراموش نشود و تا قرایت نکردید از جای خود بلند نشوید زیرا امام منتظر دعای خیر شما است. هر گناه ما، مانند سیلی است برای حجت ابن الحسن (ارواحنا فداه) سه چیز را هر روز تلاوت کنید 1- زیارت عاشورا 2- نافله 3- زیارت جامعه کبیره اگر درد و دل داشتید و یا خواستید مشورت بگیرید بیایید سر مزارم، به لطف خداوند حاضر هستم. من منتظر همه شما هستم. دعا می کنم تا هرکسی لیاقت داشته باشد شهید شود. خداوند سریع الاجابه است، پس اگر می خواهید این دعا را برای شما انجام دهم شما هم من را با خوشی یاد کنید. همه ما همدیگر را در آخرت زیارت می کنیم. یکی با روی ماه و یکی با روی سیاه، انشالله همه با روی ماه باشیم. و سلام را به امام زمان(عج) بفرستید تا رستگار شوید. خواندن فاتحه و یاد شما بسیار موثر است برای من، پس فراموش نکنید و از من راضی باشید. همه شما را به جان حضرت زهرا(س) قسم می دهم که من را فراموش نکنید و یادم کنید من هم حتما شما را یاد می کنم. نگذارید شیطان باعث جدایی ما بشود. السلام علیکم
این شهید بزرگوار حاجت میدن ،وصیت نامه شون مطالعه کنید
دوستان التماس دعا🙏🤲
سلام شهیدبزرگوارمن شمارونمی شناسم وندیدم.امانام نیکوازهرکسی ساختنی نیست وماندنی حتمآدرسته که مونده دراین دنیاان شاالله شمارودراون دنیاببینم.برای من وخانوادم دعاکنیدکه عاقبت بخیرشیم ومشکلاتمون حل بشه.اسباب ازدواج فرزندام فراهم وخوشبختیشون تضمین بشه.ازراه دوربراتون حمدمی خونم شایدروزی قسمت بشه بیام برسرمزارتون التماس دعاشهیدوالامقام
تاریخ تولد: 1370/11/19 محل تولد: تهران تاریخ شهادت: 1395/7/7 محل شهادت: حلب سوریه وضعیت تأهل: مجرد تعداد فرزندان: تحصیلات: کاردانی تربیت بدنی
حس و حال عجیبی داره باید حضور داشته باشی تا متوجه بشی
برا همدیگر دعا کنیم
برادرعزیزم شهیدسجادزبرجدی شماروبه روح پاک خودتون وتمامی شهیدان عزیزقسم میدم منو ازاین مشگلات نجات بدین وبرای منوفرزندانم ازخداوندبخواهیدتاآخرشهریورهمین امسال صاحب خانه بشیم ازمستاجری خسته شدیم برای یکدانه پسرمم مثل یک برادر برای خوشبختیش دعاکن به ارواح پاک خودتون منم قول میدم بهتون براتون سنگ تمام بزارم خیلی داغونم برام دعاکنید التماس دعا خواهرکوچیک شمامعصومه
الهی آمین
برادرعزیزم شهیدسجادزبرجدی شماروبه روح پاک خودتون وتمامی شهیدان عزیزقسم میدم منو ازاین مشگلات نجات بدین وبرای منوفرزندانم ازخداوندبخواهیدتاآخرشهریورهمین امسال صاحب خانه بشیم به ارواح پاک خودتون منم قول میدم بهتون براتون سنگ تمام بزارم خیلی داغونم برام دعاکنید التماس دعا خواهرکوچیک شمامعصومه
با صفا
مزار شهید سجاد زبرجدی سهراب (بنای یادبود) در استان تهران، شهرستان تهران، بخش آفتاب و خیابان شهدای آتش نشان واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مزار شهید مدافع حرم سجاد زبرجدی، قطعه 50، قطعه 45، حسینیه شهدای گمنام و مزار شهید والا مقام سید مهدی نقوی قرار گرفته است. همچنین با توجه به نظراتی که کاربران در اپلیکیشن نشان به این مکان دادهاند میتوان گفت این بنا یکی از بناهای یادبود خوب این منطقه میباشد. با توجه به نزدیکی این بنا به ایستگاه مترو حرم مطهر، برای دسترسی راحتتر و کمک به داشتن هوایی پاکتر، میتوانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید.