info

صبحانه دایی محله راه آهن، زنجان

رستوران

درباره‌ی صبحانه دایی

صبحانه دایی (رستوران) در محله راه آهن زنجان و خیابان کمربندی خیام شرقی واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار مسگرهای زنجان و همچنین پمپ بنزین صدر جهان، نمایندگی سایپا - پارس خودرو برکابی، هنرستان نمونه دولتی آیت الله خامنه ای، پیچ و مهره جعفری و باشگاه تکواندو راه آهن قرار گرفته است.

اطلاعات، تلفن و آدرس رستوران رستوران صبحانه دایی زنجان

برای رفتن به این رستوران در‌ شهرزنجان باید به آدرس کمربندی خیام شرقی واقع در محله راه آهن بروید.

رستوران صبحانه دایی زنجان یکی از رستوران‌های محبوب محله راه آهن است. از دیگر رستوران‌های معروف در اطراف این رستوران، می‌توان به سفره خانه و رستوران سنتی ماهور، رستوران سلامتی، عمارت بازیاج، کبابی حسنی و رستوران تاج محل اشاره کرد. همچنین کافی شاپ هتل پارک، کافه رستوران باغ بهشت و کافه برادر از جمله محبوب‌ترین کافی‌شاپ‌هایی هستند که در نزدیکی رستوران صبحانه دایی زنجان و در محله راه آهن قرار دارند.

چطور به رستوران صبحانه دایی زنجان برویم؟

اپلیکیشن مسیریاب نشان به شما کمک می‌کند راحت و بی‌دردسر بهترین مسیر را برای رسیدن به رستوران صبحانه دایی زنجان انتخاب کنید و اوقات خوشی را در این رستوران بگذرانید. نقشه آنلاین نشان اطلاعات دیگری هم در اختیار شما می‌گذارد. به‌عنوان مثال، راه‌های رسیدن به این مکان با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، نظر کاربران در مورد این رستوران و مکان‌های دیگری در اطراف آن که با "قابلیت کنکاش نشان" قابل مشاهده است.

شما می‌توانید با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی به رستوران صبحانه دایی زنجان بروید و دیگر نیاز نیست نگران جای پارک یا ترافیک آن محله باشید. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به رستوران صبحانه دایی زنجان ایستگاه اتوبوس زینبیه غربی است.

اطلاعات و آدرس دقیق این رستوران را می‌توانید در ادامه ببینید. یادتان باشد اگر به رستوران صبحانه دایی زنجان رفتید، حتماً نظر خودتان را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران در مورد صبحانه دایی

چهارشنبه 25 مرداد ماه 1402

نظافت عالی

سه شنبه 01 اسفند ماه 1402

آدم متخلف و گران فروش و بی انصاف یک املت سفارش دادیم ، دو تا آورد ، از قیمت منوی دست نویس گرانتر حساب کرد چایی هم که می‌اورد ، هر استکان کوچیک ۱۵ تومن !!!!!

جمعه 23 تیر ماه 1402

مسافر بودیم از جنوب آمده بودیم زنجان ،برای خرید آش مراجعه کردیم از متصدی اونجا که بیرون در حال مرتب کردن صندلی‌های جلو سالن غذاخوری بود سوال کردیم اش هست اول گفت نه ،بعد گفت نمیدونم بذار نگاه کنم رفت نگاه کرد گفت آره هست گفتیم اندازه ۳ نفر اش برامون بذار با یه املت باخودمون می‌بریم یه سطل کوچیک اندازه حجم ۳ لیوان متوسط اش با یه املت ۲۶۰ هزار تومن پول ازمن کم کرد اعتراض کردیم بد برخورد کرد بعد که رفتیم اش رو باز کردیم استفاده کنیم دیدیم تمام اش آبکی ومونده وترش کرده کرده همه انداختم سطل زباله یادم افتاده همون موقع که گفت آش هست نیست بذار نگاه کنم رفت نامرد حرام خور اب به آش اضاف کرد .برخورد زنجانی ها کلا حتی تو بازار قدیم واقعا بد بود دوست داشتیم هر چه زودتر از این شهر فقط رد شیم واقعا ۳ تا برخورد بد همون لحظات اولی ورود به شهر داشتیم واقعا وقتی میگن مشت نمونه خروار ه درسته.

سایر غذاخوری‌های که در محدوده صبحانه دایی واقع شده‌اند:

• رستوران تاج محل
    (4.0)
    زینبیه شرقی، بین قهرمان و 5
  • آدرس، اطلاعات و موقعیت مکانی این مکان آخرین بار توسط کاربر نشان (شهریار سطح ۱ نشان) در تاریخ شنبه 12 اسفند ماه 1402 در اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بررسی و به‌روز شده‌اند. (چنانچه در اطلاعات ثبت‌شده یا موقعیت جغرافیایی صبحانه دایی اشکالی مشاهده کردید می‌توانید از طریق اپلیکیشن نشان نسبت به گزارش این اشکال اقدام کنید تا پس از بررسی نسبت به اصلاح آن اقدام شود)

آخرین بروزرسانی: شنبه 12 اسفند ماه 1402
    کاربر گرامی،
    اطلاعات درج‌شده در مورد صبحانه دایی در این صفحه براساس اطلاعات موجود در نقشه و مسیریاب نشان می‌باشد. لطفاً برای تماس با مالک یا دست‌اندرکاران مجموعه فوق از اطلاعات تماس مندرج در اطلاعات بالا استفاده کنید. اطلاعات تماسی که در انتهای این صفحه آورده شده‌اند مربوط به اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بوده و ارتباطی با مجموعه صبحانه دایی ندارد.