
شمال
نمایش موقعیت منعالی واقعا غذاهای خوشمزه مخصوصا قنبر پلو و فضای سنتی زیبا و دلنشین😍
قنبر پلو عالی بود ، من خیلی خوشم اومد 🙏🙏
غذا از لحاظ حجم و طمع عالی بود محیط سنتی و خنکی داشت برخورد کارکنان عالی بود قیمت ها مناسب واقعا ارزش داشت
غذا بسیار عالی فضا ی سنتی عالی علی اقاو خاله لیلا عالیتر و پرندشون مینا خیلی زیباست بهتون پیشنهاد میدم حتما ارزش یک بار رفتن داره من از کرمانشاه این نظر رومیدم وهر وقت پاسارگاد اومدم حتما انتخابم سفره خانه ی اجاق هست
عالی خیلی خوب عین غذای خونگی هرکی بره مشتری دائم میشه من از شمال اومده بودم بعد چند روز انگار غذا مامان پز خودم
نظر لطفتون هست
سفارش مون کلم پلو و قنبرپلو بود فوق العاده خوشمزه وباکیفیت بود طعم کلم پلوشوخییییییییییلی دوس داشتم بهترین هستن توی پاسارگادحتماسربزنیددوستان خیلیییییییییییییی م خوش اخلاق و خوش برخوردبودن
فوق العاده زیبا و دنج و مهمون نوازن پیشنهاد میکنم حتمن بیاید و حتتتتتمنننن دیزی ذغالیشون رو میل کنید
غذای خوشمزه و خونگی تازه
محیطی ساده و سنتی با دیزی اتشی خیلی خوشمزه
من خیلی دوستش داشتم چون صاحبش خیلیییی مهربون بود.فضای سنتی داشت. غذا کاملا تازه و خوشمزه بود. واقعا ارزش رفتن داشت.
سفره خانه و دیزی سرای اجاق (قهوهخانه و چایخانه) در مادرسلیمان و خیابان مادرسلیمان، شهید برزگر، باستان واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مجموعه میراث جهانی پاسارگاد، اقامتگاه بوم گردی خانه بیگو، سفره خانه بنچه، مسجد مادرسلیمان و رستوران پاسارگاد قرار گرفته است. همچنین با توجه به نظراتی که کاربران در اپلیکیشن نشان به این مکان دادهاند میتوان گفت این مکان یکی از قهوهخانهها و چایخانههای خوب این منطقه میباشد.