
شمال
نمایش موقعیت منباز است
خیلی خوب
از نظر اخلاقی ، کاری حرف ندارن عالین♥️🌹
رفتم یه دندونمو پر کردم یه دندون عقلمم کشیدم فعلا ک خوبه خداروشکر
خوبه
مزخرف ترین دندون پزشکی رو دارن
بلد نبودن سُرم بزنن رفتیم بازار بعد نیم ساعت معطلی البته جاشون الان عوض شده جای ورودی گلشهر رفتن
خوب
درمانگاه و کلینیک پزشکی کیمیا (کلینیک و درمانگاه) در محله شهرک گلشهر چابهار و خیابان علی ابن ابی طالب واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی پارک حافظ شهرداری بندر چابهار، مرکز لیزر کیمیا، دکا پست چابهار، مسجد حضرت علی و آپاراتی و لاستیک فروشی سرباز قرار گرفته است.