
شمال
نمایش موقعیت منحیاط بزرگی داره و چند سالی هست از ظاهرش مشخصه تا حدودی رسیدگی می کنند در اطرافش هم تعدادی مغازه قرار داره . امیدواریم روز به روز بهتر بشه و دارای امکانات بیشتر
امامزاده سید محمد و امیر نظام الدین
امام زاده خوبی ولی ی چند سالی دارن بهش رسیدگی میکننداز نظر مکانی بهترین مکان داره جاده ترانزیت بندری داره
برای استراحت یکی دو ساعت مناسب است. در واقع از هیچی بهتر است. سرویس بهداشتی نمیشه گفت خوب فقط قابل استفاده است . نسبت به نبود سرویس بهداشتی در مسیر قابل قبول است.
اصلا به نظافت سرویس های بهداشتی اش اهمیت نمیدن فوق العاده کثیف و غیر قابل استفاده
جای باصفا وعالی بازار خرمای محلی وقیمت مناسب
بسیاربا صفا
شبستان و حیاط بسیار بزرگی دارد ،نکته جالب توجه و کمتر دیده شده در سایر اماکن مذهبی و غیر مذهبی ،بستن دربها در یک ساعت مشخص میباشد و به کسی حتی اجازه تردد هم نمیدهند. من دیروز ساعت ۱۷،۳۰از قشم ، بندر پل بقصد تهران حرکت کرده بودم ، مو قع نماز دیدم مهمانها حتی ماشین شخصی اشان را داخل آورده و حتی چادر هم زده بودند ، من هم چون از ادامه رانندگی در شب ،منصرف شده بودم فرصت را ، مغتنم شمرده و از مهمانها تبعیت کردم ،لذا دوست دارم تمام بی جا ومکانها از این فرصت استفاده کنند و در شب کمتر رانندگی نمایند و بانیان خیر را دعاگو باشند💕🙏
عالیه مکان زیارتی و سیاحتی
امامزادگان سید محمد و امیر نظام الدین (محل عبادت) در هرمزگان، شهرستان حاجی آباد و خیابان شهرستان حاجی آباد واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند دریاچه حاجی آباد و بازار حاجی آباد و همچنین آرامستان حرم سید نظام الدین ، سوپر مارکت جهان، مسافرخانه خلیج فارس حاجی آباد، تعمیرگاه درستکار و نمایندگی سایپا قرار گرفته است. همچنین با توجه به نظراتی که کاربران در اپلیکیشن نشان به این مکان دادهاند میتوان گفت این مکان یکی از محلهای عبادت خوب این منطقه میباشد.