
شمال
نمایش موقعیت منواقعاً متاسفم واسه آموزشگاه اصللا بدرد نمیخوره گفته به ماهه گواهینامه میگیری من دو ساله میرم میام هنوز هیچ کاری انجام ندادن فقط پول میگیرن آدم یکم انصاف باید داشت این وضعیتش نیست خدایی فقط پول میگیرن هیچ کاری هم انجام نمیدن از سر کار با آن هزارو یک بدبختی یه ساعت مرخصی میگیری که بری آموزشگاه اونجا میری میگه برو فلان روز بیا فلان که میایی یه چی دیگه میگه واقعاً شرمنده خواهشن پیگیری کنید ممنون میشم تنها من نیستم همه این شرایط رو دارن
عالی
اصلا از اینجا نگیرین میگن یه ماهه ولی 1 ساله هم از اینجا نمیتونی گواهینامه بگیرید
بدرد نمیخوره پاسخگو نیست مدرک هم نمیده
۲۰ روز ثبتنام کردم هنوز خبری بهم ندادن 🤬
خیلی هزینه ها بالاس من پشیمون شدم از گرفتن مدرک و گواهینامه
سلام مگه چقده هزینش؟
آموزشگاه موتور سیکلت بنیامین (آموزشگاه رانندگی) در ورامین و بلوار شهید قدوسی واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی فروشگاه روغن موتور حیدری، رستوران بهشت گمشده ، نمایندگی ایران خودرو امامی(کد۱۲۴۹)، اتوگالری چراغی و شرکت گروس پخش ماندگار قرار گرفته است.