info

رستوران سنتی تهران قدیم محله تالار، قزوین

رستوران

درباره‌ی رستوران سنتی تهران قدیم

رستوران سنتی تهران قدیم (رستوران) در محله تالار قزوین و خیابان تهران قدیم واقع شده است. این رستوران یکی از پنج رستوران در محله تالار قزوین می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی لاستیک فروشی اصلانی، مسجد راه چمان، رستوران بیرون بر سید عرب، هنرستان شهید انصاری و کلوپ بازیهای رایانه ای نارمک قرار گرفته است.

اطلاعات، تلفن و آدرس رستوران رستوران سنتی تهران قدیم قزوین

آدرس این رستوران،‌ شهرقزوین تهران قدیم، بین آتشگر و زارع شهروند، است.

رستوران سنتی تهران قدیم قزوین یکی از رستوران‌های محبوب در محله تالار است. در اطراف این رستوران، رستوران‌های معروف دیگری از جمله غذای سنتی زروان، رستوران مرکزی، تپلی، فست فود باما و صبحانه سرای پردیس قرار دارند. همچنین قهوه بامبو، کافه رادیو و قهوه تلخ از جمله محبوب‌ترین کافی‌شاپ‌هایی هستند که در نزدیکی رستوران سنتی تهران قدیم قزوین و در محله تالار قرار دارند.

چطور به رستوران سنتی تهران قدیم قزوین برویم؟

شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن مسیریاب نشان، راحت و بی‌دردسر بهترین راه رسیدن به رستوران سنتی تهران قدیم قزوین را انتخاب کنید و اوقات خوشی را در این رستوران بگذرانید. در نقشه آنلاین نشان، اطلاعات دیگری را هم می‌توانید ببینید. دسترسی به این مکان با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، نظر دیگر کاربران و مکان‌هایی که در اطراف این رستوران قرار دارند، مواردی هستند که در اپلیکیشن نشان قابل مشاهده‌اند.

در نزدیکی رستوران سنتی تهران قدیم قزوین، ایستگاه مترو و اتوبوس قرار دارد و دیگر نیاز نیست نگران جای پارک یا ترافیک آن محله باشید. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوسی که در اطراف رستوران سنتی تهران قدیم قزوین می‌باشد، ایستگاه اتوبوس بیسیم است.

آدرس دقیق و اطلاعات این رستوران را می‌توانید در ادامه ببینید. فراموش نکنید اگر به رستوران سنتی تهران قدیم قزوین رفتید، حتماً نظر خودتان را به‌صورت کامنت در بخش نظرات برای ما و دیگر کاربران ِ نشان قرار دهید.

نظرات کاربران در مورد رستوران سنتی تهران قدیم

به این مکان نظر و امتیاز دهید

محمد
    یکشنبه 14 فروردین ماه 1401

با اختلاف بی کیفیت ترین غذای زندگیمو اینجا خوردم. قیمت ها خیلی بالا بود و کیفیت واقعا پایین بود مشکل دیگه ای هم که بود اینه که دوبار سفارش مارو اشتباه آوردن و سرویس دهی بسیار ضعیفی داره. ما مسافر بودیم و برای اولین بار به این رستوران رفتیم که واقعا میتونم بگم بد ترین رستورانی هست که در طول عمرم رفتم... این رستوران رو به هیچ عنوان برای صرف غذا پیشنهاد نمیکنم.

چهارشنبه 02 فروردین ماه 1402

واقعا بدترین رستورانی بود که تو عمرم رفتم کیفیت غذا بسیار پایین و قیمت های نجومی با سرویس دهی بسیار ضعیف ،غذاشون هم بو میداد ما که اصلا نخوردیم و نتونستیم بخوریم

چهارشنبه 02 فروردین ماه 1402

واقعا غذا هاشون به درد مرغ و خروس هم نمیخوره بهترین و گرونترین غذاشون رو سفارش دادیم بدون گوجه و کره اوردن با برنج خیلی بی کیفیت و کباب مونده متاسفم که اصلا اینجا رو کی مدیریت میکنه اصلا نخوردیم و بلند شدیم و اعتراض کردیم تاریخ ۱۴۰۲/۱/۲

پنجشنبه 03 فروردین ماه 1402

بدترین و افتضاح ترین رستوران قزوین، کیفیت غذاها بسیار بد و سرویس دهی بدتر.

چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403

• صبحانه سرای پردیس
    (4.0)
    خرمشهر، بین آرامش و محمد اصل تبریزی
  • آدرس، اطلاعات و موقعیت مکانی این مکان آخرین بار توسط Mostafa (شهریار سطح ۵ نشان) در تاریخ پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه 1403 در اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بررسی و به‌روز شده‌اند. (چنانچه در اطلاعات ثبت‌شده یا موقعیت جغرافیایی رستوران سنتی تهران قدیم اشکالی مشاهده کردید می‌توانید از طریق اپلیکیشن نشان نسبت به گزارش این اشکال اقدام کنید تا پس از بررسی نسبت به اصلاح آن اقدام شود)

آخرین بروزرسانی: پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه 1403
    کاربر گرامی،
    اطلاعات درج‌شده در مورد رستوران سنتی تهران قدیم در این صفحه براساس اطلاعات موجود در نقشه و مسیریاب نشان می‌باشد. لطفاً برای تماس با مالک یا دست‌اندرکاران مجموعه فوق از اطلاعات تماس مندرج در اطلاعات بالا استفاده کنید. اطلاعات تماسی که در انتهای این صفحه آورده شده‌اند مربوط به اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بوده و ارتباطی با مجموعه رستوران سنتی تهران قدیم ندارد.