
شمال
نمایش موقعیت منجای بسیار زیبا وتوهمین هوا خنک جای مناسبی هست
جای خوبی است
قشنگ ترین جایی بود که من رفتم مخصوصن آبشارش
عالیوزیبا
ولا حرف نداره همین و میتونم بگم
امروز ۷ فروردین ۱۴۰۵ که اونجا بودیم خوشبختانه پر آب بود. فضاهای نسبتا خوبی برا اطراق درست کردن و یه سری سوییت هم داره. در کل اگه نرفتید تا حالا حتما برید. به یک بار دیدنش میارزه. یه شماره هم برا هماهنگی و اجاره سوییت ها اونجا نوشته بودن که شاید به دردتون بخوره: 09157082522 اگه به نظرت مفید بود لایک یادت نره
سوئیت برای مسافران از نمای بیرون
جای خوبی هست ولی نیاز به رسیدگی داره
اروم و عالی و تمیز
سلام سد اب داشت شمارفتین یان؟؟؟؟
سلامدرحالحاضرسدآبندارهمتاسفانه
تفرجگاه بند فریمان (جاذبه طبیعی) در خراسان رضوی، شهرستان فریمان، بخش قلندرآباد و فریمان، جاده سد فریمان واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی دریاچه سد فریمان و همچنین مجموعه تفریحی توریستی ساحلسر فریمان قرار گرفته است.