
شمال
نمایش موقعیت منهتل خوبی بود، واقعا پرسنل رفتار عالی و محترمانه ای داشتن ما که از اقامتمون راضی بودیم
در کل هتل خوبی نبود
حتی یک ستاره هم برای این هتل کمه، لطفا لطفا هیچکس گول نخوره، یک روز اومدیم موندیم واسه روز دوم هزینه اتاق دادیم قبل از ساعت 2 کنسل کردیم گفتن کل پول و باید کم کنیم، حتی بلیط هواپیما هم یک درصدی و کم میکنه و بقیه پول و پس میده اما پرسنل ومدیریت هتل با من بحث کردن، کلی به من توهین کردن و واقعا رسم مهمان نوازی و بجا نیاوردن و باعث شد خاطرهای خیلی بد از این شهر داشته باشم، از 9/5 صبحونه و جمع میکنن و هیچی واسه ما نیاوردن هرچند که صبحونه ای هم نبود یک تخم مرغ آبپز و پنیر حلوارده ، سرویس حمام و توالت پر از جرم و بشدت کثیف بود و قدیمی، ملحفه ها لکه چای و قهوه روش بود و باید کلی منتظر بمونی تا در و برات باز کنن، هیچ پرستیژ و احترام به میهمان در این هتل ندیدم
پرسنل مهربون و دقیقا مرکز شهر بود
هتل عالی پرسنل خونگرم پارکینگ بزرگ
از کی اسم پرسنل بی ادب شده خونگرم، ما که جز بی ادبی و کثیفی اتاق مخصوصا سرویسها چیزی ندیدیم
خیلی خوب بود ترتمیز ،امکانات در حد رفتار پرسنل عالی و درجه یک همه پرسنل توجیه شدن واقعاً 👌 قیمت مناسبی هم داشت تو روزهای عادی پارکینگ بزرگ لوکیشن خوب و با صفا
شما پس احتمالا هتل پنج ستاره تشریف نبردین که به این هتل لول پایین میگید درجه یک، درجه زیر صفره
بسیار عالی
هتل جيد جدا وموقع قريب السوق انا من العراق وانصح به ليله كانت
هتل کوثر هتل تمیز و تازه ساخته جای پارک به اندازه کافی رفتار پرنسل محترمانه تنوع صبحانه خیلی خوب امکانات رفاهی خوبی داره داخل شهره و به همه جا نزدیکه ما راضی بودیم
نسبت به قیمت واقعا عالیه سایز اتاقها ظاهراً خیلی متفاوته بعضی اتاقها بزرگ و بعضی کوچکتر ولی موقعیت جغرافیایی خوبه نظافت خوبه هتل کلا نوساز و تمیز هست
خیر قیمتش در حد هتل های پنج ستارست با این تفاوت که یک ستاره هم براش کمه ، بی ستارست
هتل کوثر در محله شهدا خرم آباد و خیابان ستاد واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان فوق تخصصی شهید رحیمی، چشمه اراز و پاساژ آرش و همچنین رستوران آریو برزن، خدمات چاپ و کافی نت سون و نمایندگی رسمی ایرانسل، کافه آرام، بوستان مفرغ و خانه کباب آریوبرزن قرار گرفته است. همچنین با توجه به نظراتی که کاربران در اپلیکیشن نشان به این مکان دادهاند میتوان گفت این مجتمع یکی از هتلهای خوب این منطقه میباشد.