
شمال
نمایش موقعیت منعالی
برای ورامین هم مترو بزنید اذیت میشیم خیلی ممنون
مترو کاربردی و حیاتی برای جنوب تهرانه
ایستگاه خوبیست.مشکل ایستگاه فقط تاکسی دم درب است که داخل خیابان اصلی پارک میکنند و همیشه باعث ترافیک میشوند.
قطار ها یکی،درمیان در اینجا مسافر های که میخان برن ایستگاه های جلو تر باقرشهر کهریزک حرم رو پیاده میکنن میگن با قطار بعدی برید! ۳تا ایستگاه بعدی ادم نیسن؟ که مردم رو اذیت میکنید
یکی از شلوغ ترین خطوط مترو هست، این وضعیت خط۱ مترو افول انسانیته باید خطور مترو افزایش پیدا کنه و تعداد قطارهای هر خط هم اضافه بشه، این وضعیت هرروز باعث ایجاد درگیری و نزاع هستش
بینظیر
شهرداری، نیروی انتظامی، حراست مترو و نهاد های خیریه باید به وضعیت متکدیان و گدایان مترو رسیدگی کنند، اصلا هیچ اقدامی نمیکنن😑
ایستگاه شهر ری مترو تهران و فضای بیرون.
سلام امیدوارم حال دلتون خوب باشه مترو شهرری یک متروی تقریباً در سطح متعادل و نزدیک به خوب با امکاناتی همچون عطر فروشی بلیط فروشی و عینک فروشی دارد و بیرون سالن دستفروشانی در حال فروش محصولات خود هستند امیدوارم از رفتن در آنجا لذت ببرید
ایستگاه مترو شهر ری در محله حمزه آباد ری و خیابان داسار، توحید، امینی واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بیمارستان شهدای هفتم تیر و همچنین ورودی مترو ایستگاه شهرری، بوستان مترو، پايانه تاکسی های شهر ری، باطری سازی علی قاضی و ایستگاه شکم قرار گرفته است. همچنین با توجه به نظراتی که کاربران در اپلیکیشن نشان به این مکان دادهاند میتوان گفت این ایستگاه یکی از ایستگاههای مترو خوب این منطقه میباشد.