
شمال
نمایش موقعیت منسفارت هلند جای خیلی خوبی هست برای پناهندگی سیاسی رفتم اما قبول نشدم
من به تعدادی از سفارت خانه های کشور ها مثه آلمان ،ایتالیا ،هلند... مراجعه داشته ام. اصولا اکثر کارمندان ایرانی سفارت ها برخورد خیلی مناسبی با مراجعین ندارن. یه خودشیفتگی نهان و آشکاری در اون ها دیده میشه . مثه منشی دکترها هستن که از خود دکتر بیشتر قیافه میگیرن ...
اصولا اکثر کارمندان ایرانی سفارت ها برخیلی خوبی ندارن. یه خودشیفتگی نهان و آشکاری در اون ها دیده میشه . مثه منشی دکترها هستن که از خود دکتر بیشتر قیافه میگیرن ....
سفارت پادشاهی هلندک همه چیز و محیط زیست خوب است کارا بخوبی انجام میشود و کارکنان خوبی دارد
برخورد کارکنان خیلی خوب نبود. خط تلفن به زبان فارسی و حتی یک وب سایت برای ایرانیان ندارند.
پاسخگویی خوب و به موقع دارن و از قوانین پیروی می کنند
ما رو میبرن؟
سفارت پادشاهی هلند (سفارتخانه) در محله دیباجی - فرمانیه تهران و خیابان سلمان پور ظهیر واقع شده است. این مکان یکی از چهار سفارت در محله دیباجی - فرمانیه تهران میباشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی کباب علیشاه، استودیو زاموس دیزاین، نانوایی سنگک، سفارت نروژ و فروشگاه فرش نایین قرار گرفته است.