هتل تمیز.سرویس دهی صبحانه عالی.برخورد عالی.هتل زیبا.فقط دوتا ایراد داره مخزن اب گرم خیلی کوچیکه و زود اب حمام سرد میشه.۲ جایی برای پهن کردن لباس شسته شده نداره
ولی در کل بسیار عالیه
mammad
1402/02/13
گزارش نظر
فوق العاده زیبای و تمیز و راحت و با سرویس دهی عالی
سپاس