شمال
نمایش موقعیت منیه سوال اونجا ایگوانا و ما داره ؟ من تا به حال نرفتم
ماهی های زیبایی دارد و تنوع بالا
سلام و عرض ادب🌸 پارک جالبی است و به جز ماهی خزندگان و جانواران زیبای دیگری هم دارد🥰
بلیط ورودی در آبان ۱۴۰۴، نفری ۲۲۰ تومن بود در کل بد نبود ولی اونقدم که فکر کنید خاص باشه؛ نیست اگر به ماهی ها و حیوانات دریایی علاقه دارید یک بار دیدنش خالی از لطف نیست
جایی زیبا
در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۴، قیمت بلیت ۱۷۵هزار تومن بود، نرفتیم!
در کودکی رفته بودم. اون موقع آدم سردرد و تهوع می گرفت. شیشه آکواریوم ها یکجوری بود. انگار از جنس عینک ته استکانی بودند. در سالهای اخیر خیلی تغییر کرده. فضا خوب و دلنشین. پرسنل خوش برخورد. غذای ماهی خارجی ازشون خریدم. خیلی خوب بوده. ولی لوازم آکواریوم و ساعت دیوارهای خزه دار به نظرم گرون بود.
جای بسیار قشنگی بود ارزش دیدن داشت محیطش خیلی بزرگ نیست اما تنوع خیلی بالایی داشت از همه بهتر غذا دادن به ماهی ها بود تنها ایرادش اینه که هیچکس نیست توضیح بده و خود آکواریوم ها بعضی هاش توضیح نداره
سلام دوستان قیمت بلیط نفری 175 هزار تومان هست هیچ جذابیت و هیچ ماهی و موجود جدیدی نداره فقط یک قسمت جذاب هست که باید از روی تیکه چوب ها (همچین چیزی) رد بشی و زیر پات آبه با ماهی های قرمز که خودشون بهت چهار دونه غذا میدن میتونی بندازی براشون
کاملا مشخصه به هیچ عنوان از ماهی ها اطلاعات ندارید. اونها ماهی قرمز نیستن ماهی کوی ژاپنی هستن که اتفاقا جزو جذاب ترین ماهی های دنیا به شمار میرن موجود جدید یعنی خدا تازه خلق کرده باشه؟ این همه ماهی کمیاب تو این مجموعه هست. نظرتون جالب بود
متاسفانه ارزش خرید بلیط نداره ،مکانی فوق العاده کوچک،نمیتونید به راحتی نفس بکشید،تهویه مناسبی نداره به هیچ وجه ،مشکل اصلیش تهویه وهوای نامناسبش هست،درکل به آکواریوم فروشی ها مراجعه کنید بیشتر ماهی دارن تا اینجا
سلام قیمت بلیطش چنده نفری
آکواریوم پارک شهر (فروشگاه لوازم آکواریوم و آبزیان) در محله سنگلج تهران و تهران، خیابان وحدت اسلامی، خیابان بهشت، ضلع جنوب شرقی پارک شهر، داخل پارک واقع شده است. این فروشگاه یکی از دو آکواریوم در محله سنگلج تهران میباشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند شهربازی پارک شهر، بیمارستان سیدالشهدا، تالار الماس، کاخ موزه گلستان و بازار بزرگ دلگشا و همچنین کاخ دادگستری تهران - دیوان عالی کشور، حسینیه امیر سلیمانی، سازمان پزشکی قانونی کشور، طباخی کاخ و درمانگاه خیریه صالح قرار گرفته است. با توجه به نزدیکی این فروشگاه به ایستگاه مترو پانزده خرداد، برای دسترسی راحتتر و کمک به داشتن هوایی پاکتر، میتوانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید.