
شمال
نمایش موقعیت منعالی
کیفیت عالی در جگر در تخصیص این جگر سرا هست و بس
جای خوبیه نون داغی ک با جگر میزارن عالی چند وقت قبل نونوا شون نبود نون از جایی تهیه کرده بودن خوب نبود. ولی کاش یا قیمت هارو یکم بیارن پایین یا سایز مگرهارو یکم درشت تر بزنن ب سیخ . در نهایت جگر با نان داغ عالیه امتحان کنید عالیه عالی
عالی.
دور همی خانوادگی با فضایی مناسب و دلپذیر و نان داغ
سلام عزیز پیک دارید تا بیمارستان غذا بیاره
جگر سرا و کبابی دورهمی (جگرکی) در ورامین و بلوار بصیرت واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بیمارستان شهدای 15 خرداد و همچنین هتل بزرگ شایان ورامین، کافه رستوران پازل، میدان ولیعصر (عج)، بیمه آسیا و رستوران اکبر جوجه قرار گرفته است. همچنین با توجه به نظراتی که کاربران در اپلیکیشن نشان به این مکان دادهاند میتوان گفت این غذاخوری یکی از جگرکیهای خوب این منطقه میباشد.