شمال
نمایش موقعیت منشبانهروزی
بسته است
با اینکه مراجع بسیار زیادی دارند، اما پرسنل خوب و محترمی داره طبیعتا موتورهای امتحان کیفیت خوبی ندارند چون روزانه حداقل ۲۰۰ نفر باهاش امتحان میدن، حتما قبلش با سیجی ۱۲۵ تمرین کنید
سلام ، آیا باید موتور خودمون رو هم بیاریم یا نمیخواد ؟ و اینکه چه مدل سوال های میپرسن ؟
افتضاح
قبل از رفتن حتما با موتور سی جی تمرین کنید.
تابلو خانی فقط تابلو هارو بلد باشم کافیه یا آیین نامه رو کامل باید بخونم
من در مورخه 1405/2/23 هم آیین نامه و هم شهری قبول شدم..نمیدونم کی گواهینامه به دستم میرسه.الان یک هفته گذشته و کارتکسم درسایت ایرانیان زده صدور و چاپ .متاسفانه شماره تماسی هم نیست که ازشون بپرسیم .اگه کسی میدونه چقدر طول میکشه که گواهینامه بیاد ممنون میشم راهنمایی کنه.
اگر فهمیدی به منم بگو.. منم 24 ا ویبهشت 1405 اونجا آزمون دادم و قبول شدم و منتظرم.. دنبال شماره تماسم
متاسفانه اون همه فضا هست ولی نه آبی واسه خوردن داره. ن روشویی و آبی واسه دست شستن و وضو و... حتی سرویس بهداشتی هم نداره یه آب خوردن خالی هم نداره نمازخونش هم برق نداره اگر واسه آزمون میرید اونجا حتما قبلش سرویس بهداشتی تون رو برید و آب با خودتون ببرید... اونجا نه آب هست و نه سرویس بهداشتی و ن برق مناسب در ضمن فکر نکنید که زود تموم میشه. من 12 رفتم.. 17 تونستم در بیام.. اکثرش رو هم زیر آفتاب موندیم و بدون آب و سرویس بهداشتی و..
متاسفانه اون همه فضا هست ولی نه آبی واسه خوردن داره. ن روشویی و آبی واسه دست شستن و وضو و... حتی سرویس بهداشتی هم نداره یه آب خوردن خالی هم نداره نمازخونش هم برق نداره اگر واسه آزمون میرید اونجا حتما قبلش سرویس بهداشتی تون رو برید و آب با خودتون ببرید... اونجا نه آب هست و نه سرویس بهداشتی و ن برق مناسب
کسایی که گواهینامه یکروزه ثبتنام کردن تو این اموزشگاه قبل از جنگ رمضان تا وقتی سایت ایرانیان بسته باشه هیچ اموزشگاهی کاراسو انجام نمیده
این آموزشگاه شماره تماس نداره همش بسته هست
آموزشگاه ایرانیان موتور (آموزشگاه رانندگی) در محله خلیج فارس شمالی تهران و خیابان رهنما واقع شده است. این آموزشگاه یکی از پنج آموزشگاه رانندگی در محله خلیج فارس شمالی تهران میباشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی قفسه بندی بابایی و همچنین پارکینگ و دپو رادوین خلیج فارس، شرکت فراماشین، خودپرداز بانک پاسارگاد ، فالین هورس و درب تردد مراجعین گمرک قرار گرفته است.