
شمال
نمایش موقعیت مناخلاق ندارند. و گرون میدن قیمت نداره جنسها نگاهت میکنن قیمت میدن برا همینه خبری نیست
در تاریخ ۲۴اردیبهشت۱۴۰۵ صبح رفتیم تعطیل بودن غرفه ها احتمالا غروب تاشب فعال هستن غرفه ظرف و ظروف ،لباس،کفش،اسباب بازی و اینا دارن.
دیگه اون رونق سابق را ندارد مغازه دارها خیلی بیحوصله و بیانگیزه دیروقت میان و زود هم میرن. اکثرا تعطیل شدن و جنس زیادی نیست.
یکچند تا فروشگاه خوب داره ارزش داره یک سری رفت
قیمتها خوب بود من مرتب از اونجا خرید میکنم
ما تو فصل پاییز رفتیم فعال نبود زیاد ،اما قیمت ها خوب بود و فضای زیبایی داشت
خوب بود قیمت هاش نصف بازار کاسپین بود، ولی تنوع نه
خیلی خوب بود هم میتونی بری ساحل و هم خرید کنی قیمت ها منصفانه است مثل تهرانه ؛ سگ ها هم دیدی کاری باهاتون ندارند
بله خیلی قشنگ بود
این بازار تقریبا کار نمی کنه بعنوان پارکینگ استفاده بشه بهتره. به هیچ عنوان نرید.
بازار بسیار خوبیه و دسترسی به دریا عالیه و میشه مستقر شد اونجا
بازار آسیای میانه (بازار و مرکز خرید) در محله آسیای میانه بندر انزلی و خیابان آستارا خان واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی ساحل بندرانزلی و همچنین سما بوتیک قرار گرفته است.