
شمال
نمایش موقعیت منسلام خوبه اما اما و اما پشه دارا اندازه عقاب چون کنار تالاب هست .
گویا تنها جا برای چادر زدن تو لاهیجان بود پرسیدیم پیدا کردیم. جای خوبی بود فقط شبو خوابیدیم. سرویس معقولی هم داره. ماشینم میتونین نزدیک آلاچیق ها پارک کنین
کمپ و آلاچیق برای مسافر کنار مرداب حاجی آباد لاهیجان است و هنوز به طور کامل راه اندازی نشده
الان برای یه شب موندن اونجا جا هست یا تعطیله؟
توصیه نمیکنم مسئول اینجا شب ها فشار آب رو کم میکرد حتی وضو هم نمیشد گرفت دستشویی و حمام که جای خود
کمپ خوبیه امکانات خوبی داره ولی مسؤل انتظاماتش متاسفانه ادب نداره برخورد نامناسبی داره
پارک خوبیه برای یه شب موندن خوبه سریع شلوغ میشه و جا کم داره جای شارژ گوشی داره البته کم سرویس بهداشتی کثیف
سلام کمپ خوبی هست امکانات خوبی هم داره
کمپ برای مسافران در شرایط اضطراری در نظر گرفته شده از هیچی بهتر است داخلش آلاچیق دارد برای چادر زدن
درود بر شما زیبا هستش
من ۲۶ مهر ۱۴۰۲ اومدم خیلی مسخره این همه راه اومدم راه نمیدن میگن فقط برای تابستون هست اسکان مسافر
بسیارخوب وعالی بود امنیت هم داره برای چادر زدن آلاچیق هم هست پارکینگ ماشین هم داره
کمپ اسکان مسافر (ستاد اسکان) در محله حاجی اباد لاهیجان و بلوار شهید انصاری، نرسیده به انتظام واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی تالاب طبیعی حاجی آباد و همچنین پارک مسافر شهرداری، رستوران خانوادگی الماس شهر، سالن ورزشی شهید فریدون پارسی، سوخاری سولند و لوازم یدکی سجاد قرار گرفته است.