شمال
نمایش موقعیت منشبانهروزی
یکسره شلوغه هیچکس کارتو انجام نمیده با هرکی حرف میزنی انگار با دیوار حرف میزنی مسئول اموزش ام مثل جوجه خیس شده نشسته اونجا فقط میگه کارت بکش کارت بکش
سلام من پایه ۲ اینجا گرفتم همچیش خوبه خدایش یک سال ردشده میخوامکبرای پایه ۱ اقدام کنم هرچی زنگ میزنیم کسی جواب نمیده ؟
سلام، آموزشگاه درجه یک از پرسنل اداری رفتار محترمانه،مربی های دلسوز،هرکجا رو که هنرجو متوجه نشه،بارها و بارها توضیح میدن،ماشین های تمرینی هم خوبن،کامیونا خیلی بهتر از اتوبوسها هستن،ولی در کل همه چی مرتب و عالی
پایه دو از اینجا گرفتم سال۱۴۰۱اون زمان خیلی سخت میگیرن و رفتار پرسنل بد
سلام و ارادت بهترین اموزشگاه خدایی حرف ندارن
این آموزشگاه نسبت به جاهای دیگر در تهران و اطراف تهران محیطی بسیار عالی و دسترسی مناسب و همچنین پرسنل زحمتکش و خوش برخورد و مدیریتی پیگیر و پاسخگو دارد. نسبت به سال گذشته محوطه آموزشگاه کلی تغییرات خوبی داشته. خداقوت
آموزشگاه رانندگی شرکت واحد اتوبوسرانی (شهید کلانتری)
مربیان زحمتکش واحد تعلیم
سلام و درود سوالی داشتم.ثبت نام گواهینامه ویژه برای کدام ماشین آلات انجام میشه؟لودر هم داره یا نه؟
محیط عالی آموزشگاه با پرسنل مودب و زحمت کش، من برج 10 سال 403 برای پایه دو ثبت نام کردم و امروز 1404/05/28 قبول شدم، تقریبا 7 ماه زمان برد
مطمئن هستی ۲۸ برج ۵ قبول شدی ؟ آزمون ما ۲۵ برج ۵ بود
مدارک برای ثبت نام
آموزشگاه رانندگی شرکت اتوبوسرانی پایه یکم و دوم و ویژه در محله جنت آباد تهران و خیابان بسیج واقع شده است. این آموزشگاه یکی از سه آموزشگاه رانندگی در محله جنت آباد تهران میباشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی آموزشگاه رانندگی پایه یکم شرکت واحد اتوبوسرانی، استودیو تصویر تماشا، بوستان میلاد، آرایشگاه مردانه مهران و فروشگاه میلاد قرار گرفته است.