
شمال
نمایش موقعیت منرفتار پرسنل خوب نیست. بویژه تو بخش سونوگرافی. با اینکه از بقیه مراکز، هزینه ی بیشتری میگیرن، ولی حتی اجازه نمیدن همراه بیمار، موقع معاینه کنارش باشه. اکثر بیمارانشون خانم های باردار هستند که به همراه نیاز دارند. طوری برخورد میکنن که انگار دارن رایگان کار انجام میدم. درمانگاه خیریه از اینا برخوردشون بهتره.
عالی
عالیازهمهنظر.
سی تی اسکن و سونوگرافی دکتر طباطبائی (مرکز تصویربرداری پزشکی) در ورامین و خیابان شهید بهشتی واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی پاساژ توحید و همچنین استخر کوثر ورامین، بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه ورامین، کبابی و جگرکی حاج محمود آقائی، تهیه غذای آریایی و اداره دادگستری شهرستان ورامین قرار گرفته است. همچنین با توجه به نظراتی که کاربران در اپلیکیشن نشان به این مکان دادهاند میتوان گفت این مرکز یکی از مراکز تصویربرداری خوب این منطقه میباشد.