
شمال
نمایش موقعیت من
ساعت کاری: شبانهروزی
بسته است
شبانهروزی
خیلی خوبه هدا خیر بده کادر درمانشو
از قدیم کشتارگاه معروف بوده و هست.الانم هم زندان بهش اضافه شده.در مورد هیچ چیز کمک و راهنمایی نمیکنن فقط تا دلت بخواد نگهبان داره چرا رفتی چرا اومدی.قبل از اینکه معلوم بشه پذیرش میشی یا نه حسابی گوشتو میبرن.بعدش مریض اصلأ مهم نیست.خودت باید بری بگی وقت ازمایشم شده وقت داروم شده وقت تستم شده.پرسنل اصلأ از جاشون تکون نمیخورن و به مریضا سرکشی نمیکنن
اصلا امکانات نداره ۸تی ملحفه و لباس بیمار. محیط بیمارستان بهداشت نداشت پتو و لباسای مریض رو تو ی اتاق کف زمین پرت می گردن. اگه ملحفه و لباس کثیف بود باید دوباره از بوفه می خریدی.بهت چیزی نمیدادن. غذا افتضاح ....
با سلام. فکر نکنم یک نفر باشه اونجا برای یک درمان مهم رفته باشه و راضی باشه یعنی حیف پول و حیف اموال بیت المال و حیف برق و گاز و انرژی که اونجا حروم میشه کاش یک مدیر و ریاستی باشه اونجا رو جمع کنه . در این حد بی در و پیکر هست که من بستری بودم و همراه هم نذاشتن بخش زنان و جالبه میگن دو ساعت قبل و بعد غذا بما پرستارا یادآوری کن که ازت آزمایش بگیریم و وقتی میگی ناراحت میشن نگی میگن چرا ععع نگفتی و بیمار بستری هم باید قبل ساعت ۱۱ ظهر بستری بشه وگر نه ساعت ۱۱ نیم ظهر دیگ نهار و شام نداره. کاش با این شرایط یک اداره یا یک ادم با وجدان که دلش برا اموال بیت المال و حق الناس میسوزه اونجا جمع کنه پارک درست کنن و جو بین پرسنل مخصوصا پرستارا و ماماها بندازنشون بیرون حیف استادی که به اینا درس پرستاری داده ... اگ نیروهای مسلح هستین برین درمانگاه شهید سلیمانی پرند و صنیع خانی تهران سر خیلی شرف داره به این بیمارستان بی در و پیکر. یا علی
رسیدگی بشدت ضعیف حس مسئولیت پذیری بشدت ضعیف ترخیص بیمار یساعت بیشتر پس از تایید ترخیص دکتر طول کشید خلاصه بیمه تونو حیف نکنید انشاءالله گذر هیچکس به بیمارستان و علی الخصوص این بیمارستان نخوره ولی خب خدایی ممنونم از پرستارانی که خیلی واقعا زحمت کشیدند
واقعا درسته
بسیار بیمارستان بی مسئولی هستش اصلاً نمیشه نوبت اینترنتی یا تلفنی گرفت مسئولین ضعیفی دارد
بسیار بیمارستان بدرد نخور ، کادر بی ادب و بد اخلاق ،هزینه ها ب شدت بالا، کوچیک تررررررین پاسخگویی هم ندارن ، کادر درمان خوبی نداره اصلا تا دور از جون مجبور نیستید نرید بدرد نخور تمام
امکانات کم ،پرسنل بد اخلاق ،نوبت دهی ضعیف،بسیاریمعطل شدن فقط به احترام خانوم فاطمه زهرا سلام الله علیها یک ستاره دیگه هم دادم یا خانوم زهرا تمامی بیماران را شفا ده الهی آمین یا رب عالمین❤️🌱🫶
باسلاموخستهنباشیدازمدیریتبیمارستان فاطمهزهرامناوجتشکرراازاقای بارانی دارم واقایرئیسکه کمکحالمننوییشدنتابهمشکلبندهرسیدگیکردن خدا همیشه یار و یاور شما عزیزانزحمت کشدر دورانبهرانوجنگبهفکرمریضانهستن
آقای رئیس بیمارستان و رئیس حراست بیمارستان، لطفا نسبت به ناموس مردمی که بعنوان ملاقات کننده مراجعه میکنند ، غیرت داشته باشید؟ جلوی درب آی سی یو ، بخاطر اینکه درب ورود و خروج ملاقات کننده ها ، یکی بود ، ناموس مردم مجبور بود از بین کلی مرد نامحرم خودشو به سختی رد کنه تا بتونه به جلوی درب ورودی برسه. بعد از ملاقات هم موقع خروج، همین وضعیت بود!!! در حالیکه با یک بلندگو و تفکیک درب ورودی و خروجی ملاقات کننده ها و کمی داربست، به راحتی و به سادگی میتوانند این مشکل را حل کنند. آقایان لطفا نسبت به ناموس مردم، غیرت داشته باشید. البته اون نفر حراست، تذکر میداد ولی تذکر خالی به تنهایی کارساز نبود. از زحمات کادر ICU و CCU سپاسگزارم.
بیمارستان حضرت فاطمه زهرا در رباط کریم و خیابان بخشداری واقع شده است. و بهصورت شبانهروزی به مراجعهکنندگان خدمات ارائه میدهد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند کاروانسرای حاج کمال و پاساژ مهرگان و همچنین فروشگاه فامیلی، فستفود محیا، مطبخ چاوان، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم و سونوگرافی و رادیولوژی دکتر آل رسول - دکتر انصاری قرار گرفته است.
برای رفتن به بیمارستان حضرت فاطمه زهرا باید به در شهر رباط کریم بروید. برای رسیدن به این بیمارستان باید به آدرس دقیق استان تهران، رباط کریم، بلوار امام خمینی، بخشداری بروید. {Phone number} شماره تلفن بیمارستان حضرت فاطمه زهرا است که اطلاعات کاملی از این مرکز درمانی در اختیار شما قرار میدهد.
بیمارستان حضرت فاطمه زهرا یکی از مراکز درمانی خوب شهر رباط کریم است.این بیمارستان ارائهدهنده خدمات بسیاری در حوزههای مختلف پزشکی به بیماران است. چندین داروخانه از جمله داروخانه شیوا عباسی، داروخانه دکتر ستاره تاویلی و داروخانه دکتر زهرا شعبانی در اطراف این بیمارستان قرار دارند. در نزدیکی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا، درمانگاهها، بیمارستانها و مراکز درمانی دیگری از جمله بیمارستان حضرت فاطمه زهرا و پلیکلینیک شهدای تامین اجتماعی نیز قرار گرفتهاند.
با استفاده از حملونقل عمومی شما میتوانید بهراحتی به بیمارستان حضرت فاطمه زهرا بروید. ایستگاه اتوبوس رباط کریم در نزدیکی این بیمارستان قرار دارد.اگر میخواهید بهترین مسیر رسیدن به این بیمارستان را پیدا کنید، از اپلیکیشن نشان کمک بگیرید. نظرات دیگر کاربران در مورد این مکان را هم میتوانید در اپلیکیشن نشان بخوانید. اطلاعات دقیق این مکان همراه با مسیریابی پیاده، با اتوبوس یا مترو به این بیمارستان هم روی اپلیکیشن نشان قابل مشاهده است.
تصاویری که در ادامه میبینید، مربوط به بیمارستان حضرت فاطمه زهرا است. یادتان باشد اگر به این بیمارستان رفتید، حتماً در قسمت کامنت نظرتان را به اشتراک بگذارید.