شمال
نمایش موقعیت منسایز تخت دونفرش اندازه دوتا بچه بود چای از کافی شاپ سفارش دادیم مزه آب شیلنگ میداد با بوی پلاستیک
بشدت هتل خوبی بود کیفیت هتل بالا بود پرسنل بسیار با ادبی داشتن صبحانه ی خوبی داشتن و سلف سرویس بود.بدی هایی که داشت این بود که راهروش بوی تعفن می داد و اقلام مینی بارش پولی بود.ولی در کل از یه هتل سه ستاره فراتر رفته
علیرغم اسم پرطمطراقش، یه چایی ساز داخل اتاقاش نداره. یه دونه اب رایگان معمولا واسه چایی هم میزارن، حتی اونم نداره، فقط واسه یه اتاق سه تخته ۷/۲۰۰/۰۰ پول گرفته که نمی ارزه به نظرم
بله راضی هستیم.وبا تشکر از پرسنل محترم .
اصلا در حد یک هتل سه ستاره نبود، پیشنهاد نمیکنم
اصلا در حد یک هتل سه ستاره نبود، پیشنهاد،نمیکنم
من یه شب بیشتر نتونستم تو این هتل بمونم. اتاقش بوی تعفن میداد، سرویس بهداشتی افتضاح، روتختی و حوله چرک، صبحانهاش داغون، پرسنل هم بیادب. تازه پنجره رو هم بسته بودن با یونولیت و نصف شب از صدا خواب نداشتم. لطفاً خودتونو گرفتار این هتل نکنید
مدیریت و پرسنل حرفه ای و محترم دارن فضایی زیبا و دسترسی سریع به مرکز شهر و امکانات رفاهی
صبحانه ی عالی رفتار پرسنل عالییی اتاق بسیا تمیز و کیفیت غذا های رستوران هم عالی بود به طور کل هتل خیلی خوبی بود ✨
هتل خوبی بود،کیفیت غذای رستوران عالی بود.فقط کتری برقی و چای داخل اتاق نبود.
هتل پامچال در محله منظریه رشت و خیابان ۱۵ خرداد واقع شده است. و بهصورت شبانهروزی به مراجعهکنندگان خدمات ارائه میدهد این مجتمع یکی از سه هتل در محله منظریه رشت میباشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند مرکز آموزشی درمانی قلب دکتر حشمت و مجتمع تجاری آدینه و همچنین میدان مصلی (توشیبا)، تاکسی های توشیبا به میدان گیل، نوشت افزار رادمرد، شیرینی سرای شاخه نبات و رستوران و کافی شاپ هتل پامچال قرار گرفته است.