
شمال
نمایش موقعیت منشبانهروزی
یکم نظافت ضعیفی داره
من هر موقع بیام کلاچای بستنی قیفی میخورم .چون از شیر تازه محلی استفاده میشه من اینجا بستنی ۱۰۰۰ تومنی خوردم امروز بستنی خوردم۵۰ هزار تومن . حتما ی سر بزنید
طعم بستنی ها خیلی عالی هست معلومه که از مواد اولیه تازه استفاده شده حتما آبمیوه هاشم امتحان کنید. خیلی خوشمزه هست
بستنی کناره (بستنیفروشی و آبمیوهفروشی) در کلاچای و خیابان امام خمینی واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار بزرگ امام رضا و همچنین نون و نمک، اداره آب و فاضلاب کلاچای، نانوایی شادخواه، کتابخانه شهید نورانی و مطب دکتر یوسفی قرار گرفته است.