نقشه نمای شب
layersلایه‌های نقشه
©OpenStreetMap Contributors©Neshan
cursor
شمال
کنترل بزرگنمایی نقشه
نمایش موقعیت من
عکس رستوران خانگی نون و نمک
عکس رستوران خانگی نون و نمک
عکس رستوران خانگی نون و نمک
عکس رستوران خانگی نون و نمک
عکس رستوران خانگی نون و نمک
thumbnail iconسایر عکس‌ها

رستوران خانگی نون و نمک

4/1
58 رای
رستوران
۱۱:۱۵ تا ۲۴
Work Hour Iconساعت کاری: ۱۱:۱۵ تا ۲۴
  1. پنجشنبه (امروز)۱۱:۱۵ تا ۲۴
  2. جمعه۱۱:۱۵ تا ۲۴
  3. شنبه۱۱:۱۵ تا ۲۴
  4. یکشنبه۱۱:۱۵ تا ۲۴
  5. دوشنبه۱۱:۱۵ تا ۲۴
  6. سه‌شنبه۱۱:۱۵ تا ۲۴
  7. چهارشنبه۱۱:۱۵ تا ۲۴
ﺑﻪ اﯾﻦ ﻣﮑﺎن اﻣﺘﯿﺎز دﻫﯿﺪ

رستوران‌های پیشنهادی در نزدیکی رستوران خانگی نون و نمک

امکانات نزدیک

3/8
(125)
رستوران

باز است

4/2
(54)
کافی‌شاپ

باز است

4/0
(2)
سرویس بهداشتی

شبانه‌روزی

ﺑﻪ اﯾﻦ ﻣﮑﺎن اﻣﺘﯿﺎز دﻫﯿﺪ

نظرات درباره‌ی رستوران خانگی نون و نمک

  • کاربر نشان
    کاربر نشان
    1405/04/04
    • گزارش نظر

    غذا خوب بود برخورد خوب بود (اما قیمت خیلی بالا بود) موزیک زنده هم داشت که جالب بود

  • کاربر نشان
    کاربر نشان
    1405/02/30
    • گزارش نظر

    ما اناربیج، پلو و میرزاقاسمی سفارش دادیم، فقط پلوش خوب بود، بقیه غذاها معمولی و قیمت به نسبت کیفیت خیلی گرون بود، گوشت اناربیج هم خوب نبود و متأسفانه سرویس بهداشتی خیلی کثیف بود!

  • Arash Araghi
    Arash Araghi
    1405/02/22
    • گزارش نظر

    خوش‌مزه و با کیفیت خصوصا کتلت و شامی

    1 لایک
    arrow
    مدیر کسب‌و‌کار
    مدیر کسب‌و‌کار
    1405/02/24

    نوش جان ، ممنون از نظرتون 🌹

  • mo
    mo
    1405/02/17
    • گزارش نظر

    غذاشون عالی بود، ما کباب ترش و اناربیج و چنجه و میرزا قاسمی و کال کباب و شامی گرفتیم طعم و کیفیت خیلی خوبی داشت

    1 لایک
    arrow
    مدیر کسب‌و‌کار
    مدیر کسب‌و‌کار
    1405/02/21

    خیلی خوشحالیم که راضی بودید ، به امید دیدار مجدد 🌹

  • armin
    armin
    1405/01/18
    • گزارش نظر

    غذا با کیفیت متوسط اما بهداشتی مرغ ترش و اناربیج خوشمزه بود و توصیه میشه خوراک ماهی تقریبا شور بود مرغ فسنجان خیلی معمولی میرزا قاسمی نسبتا خوب

    1 لایک
    arrow
    مدیر کسب‌و‌کار
    مدیر کسب‌و‌کار
    1405/02/21

    نوش جان ، ممنون از نظرتون

  • کاربر نشان
    کاربر نشان
    1405/01/02
    • گزارش نظر

    غذاهاشون عالی بود. خوشمزه‌ترین چنجه‌ای بود که خوردم

    1 لایک
    arrow
    مدیر کسب‌و‌کار
    مدیر کسب‌و‌کار
    1405/01/04

    نوش جان ، خوشحالیم که راضی بودید 🌺

  • دکتر
    دکتر
    1404/10/04
    • گزارش نظر

    عالی بود از هر لحظه ان لذت بردم خوش برخورد غذای خوشمزه فضای مناسب تنها نکته قابل بهبود زمان اماده شدن غذاست که البته ان هم چندان زیاد زمان بر نبود.

    1 لایک
    arrow
    دکتر
    دکتر
    1404/10/04

    من کوبیده خودم عالی بود.

  • کاربر نشان
    کاربر نشان
    1404/09/10
    • گزارش نظر

    مکانی زیبا و آرام بود.

    2 لایک
    arrow
    مدیر کسب‌و‌کار
    مدیر کسب‌و‌کار
    1404/09/10

    خوشحالیم که حس خوبی از محیط گرفتید

  • کاربر نشان
    کاربر نشان
    1404/09/06
    • گزارش نظر

    کوبیده خوردیم شبیه کمربند بود در حدی که تکه تکه نمیشد :/ و کیفیت غذاش بشدت افتضاحه اگه هنوز نرفتین پیشنهاد میکنم جای دیگه‌ای رو انتخاب کنید غذاهای گرون و بشدت بی کیفیت

    1 لایک
    arrow
    مدیر کسب‌و‌کار
    مدیر کسب‌و‌کار
    1404/09/10

    شما که انقدر از کیفیت ناراضی بودی چطور شد پول غذا رو دادی و بدون اعتراض از رستوران خارج شدی ، حداقل یه جوری دروغ بگو که بقیه باور کنن ، همه مشتری ها نظرشون در مورد کوبیده مثبته و تعریف کردن

  • kingamiv
    kingamiv
    1404/08/27
    • گزارش نظر

    خیلی عالی بود... ما خودمون چنجه و کباب ترش و کشک بادمجون خوردیم خیلی پیشنهاد میکنم

    2 لایک
    arrow
    مدیر کسب‌و‌کار
    مدیر کسب‌و‌کار
    1404/08/28

    خیلی خوشحالیم که راضی بودید ممنون از نظرتون

تصاویر رستوران خانگی نون و نمک

    • ۸ ماه پیش
      عکس رستوران خانگی نون و نمک
    • ۸ ماه پیش
      عکس رستوران خانگی نون و نمک
    • ۸ ماه پیش
      عکس رستوران خانگی نون و نمک
    • ۱۰ ماه پیش
      عکس رستوران خانگی نون و نمک
    • ۱ سال پیش
      عکس رستوران خانگی نون و نمک
    • ۱ ماه پیش
      عکس رستوران خانگی نون و نمک
    • ۸ ماه پیش
      عکس رستوران خانگی نون و نمک
    • ۸ ماه پیش
      عکس رستوران خانگی نون و نمک
    • ۸ ماه پیش
      عکس رستوران خانگی نون و نمک
    • ۱۰ ماه پیش
      عکس رستوران خانگی نون و نمک

درباره‌ی رستوران خانگی نون و نمک

رستوران غذای خانگی و محلی نون و نمک با استفاده از بهترین و تازه ترین مواد اولیه خوشمزه ترین و لذیذ ترین خورشت ها و کباب ها و انواع غذاهای خانگی و محلی گیلان را تهییه کرده و در مکانی بسیار زیبا و دلنشین آماده پذیرایی  از شما عزیزان جان می باشد .  

 

رستوران خانگی نون و نمک در محله کوی خزر لاهیجان و بلوار امام رضا واقع شده است. این رستوران یکی از پنج رستوران در محله کوی خزر لاهیجان می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند جزیره استخر لاهیجان و برج تجاری مسکونی ابریشم و همچنین رستوران زیبا، کافه رستوران دارتلا، کترینگ گیلاهیج، رستوران فست فود دایان و بانک پاسارگاد قرار گرفته است. همچنین با توجه به نظراتی که کاربران در اپلیکیشن نشان به این مکان داده‌اند می‌توان گفت این رستوران یکی از رستوران‌های خوب این منطقه می‌باشد.

اطلاعات، تلفن و آدرس رستوران خانگی نون و نمک

این رستوران در‌ شهرلاهیجان،محله کوی خزر و بلوار امام رضا، بین گلستان 1 و گلستانک قرار دارد. اطلاعات بیشتر را می‌توانید از طریق شماره تلفن رستوران خانگی نون و نمک (01342330060) به دست بیاورید. آدرس اینستاگرام این رستوران noon_namak93 است که اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

رستوران خانگی نون و نمک در محله کوی خزر یکی از رستوران‌های محبوب به شمار می‌رود. از دیگر رستوران‌های معروف در اطراف این رستوران، می‌توان به کباب بریانی ریحون، رستوران سون، رستوران و بیرون بر تات، رستوران بوکه و رستوران بانو جان اشاره کرد. کافی‌‌شاپ‌های که در نزدیکی رستوران خانگی نون و نمک قرار دارند، از جمله محبوب‌ترین کافی‌شاپ‌های محله کوی خزر هستند.

چطور به رستوران خانگی نون و نمک برویم؟

با اپلیکیشن مسیریاب نشان، بهترین راه رسیدن به رستوران خانگی نون و نمک را انتخاب کنید و اوقات خوشی در آنجا داشته باشید. شما می‌توانید اطلاعات دیگری هم از طریق نقشه آنلاین نشان دریافت کنید. مثلاً دسترسی به این رستوران از طریق وسایل حمل‌ونقل عمومی، نظرات کاربران و مکان‌ها و دسترسی‌های دیگری در اطراف آن که در قابلیت کنکاش به شما نشان داده می‌شوند.

از امتیازهای خوب رستوران خانگی نون و نمک این است که شما می‌توانید با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی به آنجا بروید و دیگر نگران جای پارک یا ترافیک آن محله نباشید.

ساعت کاری، اطلاعات و آدرس دقیق این رستوران را می‌توانید در ادامه ببینید. فراموش نکنید اگر به رستوران خانگی نون و نمک رفتید، حتماً نظر خودتان را به‌صورت کامنت در بخش نظرات برای ما و دیگر کاربران ِ نشان قرار دهید.