نقشه نمای شب
layersلایه‌های نقشه
©OpenStreetMap Contributors©Neshan
cursor
شمال
کنترل بزرگنمایی نقشه
نمایش موقعیت من
عکس رستوران زیبا
عکس رستوران زیبا
عکس رستوران زیبا
عکس رستوران زیبا
عکس رستوران زیبا
thumbnail iconسایر عکس‌ها

رستوران زیبا

3/4
61 رای
رستوران
۱۲ تا ۱۵:۳۰
Work Hour Iconساعت کاری: ۱۲ تا ۱۵:۳۰
  1. دوشنبه (امروز)۱۲ تا ۱۵:۳۰
  2. سه‌شنبه۱۲ تا ۱۵:۳۰ - ۱۹:۳۰ تا ۲۲
  3. چهارشنبه۱۲ تا ۱۵:۳۰ - ۱۹:۳۰ تا ۲۲
  4. پنجشنبه۱۲ تا ۱۵:۳۰ - ۱۹:۳۰ تا ۲۲
  5. جمعه۱۲ تا ۱۵:۳۰ - ۱۹:۳۰ تا ۲۲
  6. شنبه۱۲ تا ۱۵:۳۰ - ۱۹:۳۰ تا ۲۲
  7. یکشنبه۱۲ تا ۱۵:۳۰ - ۱۹:۳۰ تا ۲۲
ﺑﻪ اﯾﻦ ﻣﮑﺎن اﻣﺘﯿﺎز دﻫﯿﺪ

رستوران‌های پیشنهادی در نزدیکی رستوران زیبا

امکانات نزدیک

3/7
(121)
رستوران

باز است

4/2
(52)
کافی‌شاپ

باز است

4/0
(2)
سرویس بهداشتی

شبانه‌روزی

ﺑﻪ اﯾﻦ ﻣﮑﺎن اﻣﺘﯿﺎز دﻫﯿﺪ

نظرات درباره‌ی رستوران زیبا

  • کاربر نشان
    کاربر نشان
    1405/03/18
    • گزارش نظر

    کیفیت غذا پایین بود

  • کاربر نشان
    کاربر نشان
    1405/03/04
    • گزارش نظر

    اشغال ترین چلو کبابی که تو عمرم خوردم. برنجشون اندازه نیم وجب بود همونم ته دیگ سفت دوتا دندون تلفات دادیم. گوشت چنجه بی مزه و سفت من که نخوردم دادم گربه هام. کباب ترش هم گوشتش مونده بود. یکم کوبیدش قابل خوردن بود. ماست محلیشون فقط اسم داره همون پاستوریزه هست. میرزا قاسمیش افتضاح. بشقاب ها سیاه و کثیف. نوشیدنیش نزدیک دمای تبخیر. یه ظرف کوچیک خیار اوردن واسه ما یکی چنگال بزنی نصف خیار ها میریزه بیرون. مغز گردو تو اب خوابونده. قیمت ها هم که اصلا با کیفیت نمیخورد.تنها چیزی مثبتشون فضای رستوران و عکسها و دستشویی با صفاشون بود. واقعا از همچین رستوران با سابقه ای این کیفیت بعیده.

    1 لایک
  • Arash Araghi
    Arash Araghi
    1405/02/22
    • گزارش نظر

    بسیار خوش‌مزه است غذاها رستوران هم فضای قشنگی داره ولی یه مقدار رنج قیمتی بالا هستش.

  • کاربر نشان
    کاربر نشان
    1405/02/14
    • گزارش نظر

    عالی.

  • رضا ۶۰
    رضا ۶۰
    1405/02/13
    • گزارش نظر

    کیفیت غذاش جدیدا خیلی پایین اومده

    1 لایک
    arrow
    𝐚𝐦𝐨𝐨 𝐌𝐚𝐤𝐭𝐮𝐦
    𝐚𝐦𝐨𝐨 𝐌𝐚𝐤𝐭𝐮𝐦
    1405/02/15

    دیگه حس و حال قبلم نداره

  • Mohamad maskani
    Mohamad maskani
    1405/01/03
    • گزارش نظر

    ما پلوکباب شون رو تست کردیم بافت نرن و لذت برنج درجه یک ایرونی با کادر خون گرم و مشتری مدار پیشنهاد می‌کنم 🌸

    2 لایک
  • M.F
    M.F
    1404/12/19
    • گزارش نظر

    سلام .... مشتری این رستوران هستم. از ادب و احترام پرسنل این مجوعه هرچی بگم کم گفتم. از نظر پذیرایی و کیفیت بی نظیرن و توصیه میکنم

    2 لایک
    arrow
    کاربر نشان
    کاربر نشان
    1404/12/20

    درود بر شما

  • کاربر نشان
    کاربر نشان
    1404/11/27
    • گزارش نظر

    کیفیت غذا بشدت پایین و سرویس دهی هم خیلی ضعیف

    1 لایک
  • کاربر نشان
    کاربر نشان
    1404/10/29
    • گزارش نظر

    رستوران قدیمی و خوشنام، بیشتر به این خاطر که مثل خیلی ها هرگز گوشت اسب و الاغ به خورد مردم نداد!! به نظرم غذاهاش کاملا معمولی، وضعیت بهداشتی متوسط رو به پایین، در ساعات شلوغی سرویس دهی خیلی افتضاحه، جای راحت و مناسبی هم نداره و پول رستوران درجه یک رو می گیره. تنها به دردکسانی میخوره که به عشق خانواده بازرگان وارد رستوران میشن تا باهاشون خوش و بش کنند، من که زیاد راضی نبودم

    1 لایک
  • سفردوست
    سفردوست
    1404/10/23
    • گزارش نظر

    فضا و طراحی: ۳ از ۵ رستورانی قدیمی و پاکیزه. مبلمان ساده و نوستالژیک. پر از عکس شخصیت های مشهور ایرانی که در سال های بسیار پیش میهمان رستوران بوده اند. با نور مناسب. سرویس بهداشتی کوچک و پاکیزه. غذا و قیمت: ۳ از ۵ ماهی قزل آلا برنج ماست و نوشابه زیرو سفارش دادیم. ماهی خوب پخته شده بود اما کم نمک. حجم برنج کم بود. اما نسبت به قیمت کاملا مناسب بود. ماست محلی نسبت به حجم گران بود. رفتار کارکنان: ۴ از ۵ رفتار کارکنان بسیار مناسب و محترمانه بود. سفارش نسبتا در زمان مناسبی سرو شد.

    عکس رستوران زیبا
    عکس رستوران زیبا
    عکس رستوران زیبا
    عکس رستوران زیبا
    عکس رستوران زیبا
    عکس رستوران زیبا
    2 لایک

تصاویر رستوران زیبا

    • ۴ ماه پیش
      عکس رستوران زیبا
    • ۴ ماه پیش
      عکس رستوران زیبا
    • ۴ ماه پیش
      عکس رستوران زیبا
    • ۹ ماه پیش
      عکس رستوران زیبا
    • ۹ ماه پیش
      عکس رستوران زیبا
    • ۴ ماه پیش
      عکس رستوران زیبا
    • ۴ ماه پیش
      عکس رستوران زیبا
    • ۴ ماه پیش
      عکس رستوران زیبا
    • ۷ ماه پیش
      عکس رستوران زیبا
    • ۹ ماه پیش
      عکس رستوران زیبا

درباره‌ی رستوران زیبا

رستوران زیبا در محله آزادگان جنوبی لاهیجان و بلوار امام رضا واقع شده است. این رستوران یکی از سه رستوران در محله آزادگان جنوبی لاهیجان می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند جزیره استخر لاهیجان و برج تجاری مسکونی ابریشم و همچنین رستوران هتل ابریشمی، هتل ابریشمی، کافه رستوران دارتلا، استخر شنا سینو لاهیجان و رستوران فست فود دایان قرار گرفته است.

اطلاعات، تلفن و آدرس رستوران زیبا

آدرس این رستوران،‌ شهرلاهیجان بلوار امام رضا، نرسیده به میدان بسیج، است. شما می‌توانید هرگونه اطلاعاتی در مورد رستوران زیبا را از طریق شماره تلفن آن (01342333844) به دست بیاورید. عکس‌هایی از منو، فضا، غذاها و نوشیدنی‌های این رستوران در اینستاگرام آن به آدرس https://www.instagram.com/restaurant_ziba قرار دارد.

رستوران زیبا یکی از رستوران‌های محبوب محله آزادگان جنوبی است. در اطراف این رستوران، رستوران‌های معروف دیگری مانند رستوران سجاد، آشکده گیلاش، کباب بریانی ریحون، رستوران سون و سوپر مرغ سیمرغ قرار دارند. همچنین کافه فامیلی، کافه ایران و قهوه کاشف از جمله محبوب‌ترین کافی‌شاپ‌هایی هستند که در نزدیکی رستوران زیبا و در محله آزادگان جنوبی قرار دارند.

چطور به رستوران زیبا برویم؟

شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن مسیریاب نشان، راحت و بی‌دردسر بهترین راه رسیدن به رستوران زیبا را انتخاب کنید و اوقات خوشی را در این رستوران بگذرانید. در نقشه آنلاین نشان، اطلاعات دیگری را هم می‌توانید ببینید. به‌عنوان مثال، راه‌های رسیدن به این مکان با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، نظر کاربران در مورد این رستوران و مکان‌های دیگری در اطراف آن که با "قابلیت کنکاش نشان" قابل مشاهده است.

قرار گرفتن ایستگاه مترو و اتوبوس در نزدیکی رستوران زیبا یکی از امتیازهای خوب آن است که باعث می‌شود دیگر نگران جای پارک یا ترافیک آن محله نباشید.

ساعت کاری، اطلاعات و آدرس دقیق این رستوران را در ادامه می‌بینید. به یاد داشته باشید در صورتی که به رستوران زیبا رفتید، حتماً نظر خودتان را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.