شمال
نمایش موقعیت منشبانهروزی
سلام .ببخشید یک سوال داشتم .من بالای ۶ ماه اعظام به جبهه دارم در سال ۶۶ و ۶۷ .آیا کارت ایثار گری تعلق میگیره.
با عرض سلام اینجانب علی رضا اسجدی از مشهد اینجانب حدود سه سال است که به خاطر ترکش که تو کمرم است نمیتونم کار کنم و این مدت به سختی زندگی میکنیم برای معیشت حدود یک سال است ثبت نام کردم هر روز چشم انتظار ریم ولی هیچ خبری نشده خواهش میکنم از مسول محترم رسیدگی کنید خواهشن
من یک جانباز مدافع حرم هستم ۷ماه شد پرونده اقامت ۱۰ ساله داشتم امن گرفته اقامت ندارم ۹ سال شد مجروح شدم تا الان جانباز کامل نشدم کمسیون اشتغال من تائید نشد تو فک صورت تیر خوردم پشت از گردنم درآمد سر و صورتم یک سنگ بزرگ برخورد که دهانم شکسته و کیج شد استوخوان از دهانم کشیده شد سیستم گردنم کت شد اعصاب گوشم از بین رفته سمت راست صورتم کلن شکسته از بین رفتن اعصاب گوش سرگیجه سر درد تعوو استفراغ دائمی دارم کت شدن گردن گردنم درد داره بعضی وخت شدید اذیتم میکنه ولی تا الان کمسیون اشتغال تائید نشد؟
سلام وقت شما بخیر میشه لطفا زمان کمیسیون پزشکی برای تغییرات وضعیت درصد جانبازی روبفرمایید (برای سال ۱۴۰۳)
دو ساله براساس تبصره87 ماده الف پرونده تشکیل دادیم کمیسیون 134 سپاه رای به جانبازی داده ولی هنوز بنیاد استان فارس هیچ قدمی برنداشته تکلیف ما چیه ما که دیگه ههمون مردیم رفت به چه درد میخوره که هینقدر طولش میدیدهیچکس هم جواب گو نیست .
درود برشما چ تاثیذی داره نظر ما پدره جنباز متوافا 37 ستله فموت شدن بعد 15سال با بدو بدو سختی ی حقوق ب مادرم دادن من تحت تکفل مادرم هستم مادم 3ماه آسمانی شد از دنیا رفته این سه ماه حقوق منو قطع کردن گفتن باید برسی بشه حقوق ماد. کلا واریز میشه حساب من حالا سه ماه گذشته امروز 100بار. تماس گرفتم بینادشهید کرمانشاه امور. جانداران یک نفرگوشی بر نداشتن. جوابی بدن مملکت. بی. صاحب. است وگرنه با ی بازتماسج میدن
بسیار عالی
چراکسیجوابنمدهد
سلام مشکلی دارم راجبع کمسیون پزشکی هشت سال جبهه بودم دهک یک هستم درصد کم عدم حق پرستاری نیازبه وام ضررویدارم توخونه افتادم
سلام مشکلی دارم راجبع کمسیون پزشکی هشت سال جبهه بودم دهک یک هستم درصد کم عدم حق پرستاری توخونه افتادم
چرا از حق ما در ازمون استخدامی اموزش و پرورش دفاع نکردین،سهمیه تکمیل ظرفیت نداشتیم،واقعا اگه تصمیم داشتین همچین ضربه ای ما بزنید از اول میگفتین سهمیه نداریم
ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران (اداره و سازمان دولتی) در محله ولیعصر تهران و خیابان طالقانی واقع شده است. این اداره یکی از 123 اداره و سازمان دولتی در محله ولیعصر تهران میباشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان فیروزگر و مرکز کامپیوتر ایران و همچنین کافه رستوران عمارت یار، هتل پارسیان انقلاب، شرکت بورس کالای ایران، بیمارستان کودکان تهران و وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است. همچنین با توجه به نظراتی که کاربران در اپلیکیشن نشان به این مکان دادهاند میتوان گفت این اداره یکی از ادارات و سازمانهای دولتی خوب این منطقه میباشد.