
شمال
نمایش موقعیت من
ساعت کاری: شبانهروزی
شبانهروزی
بنده سال پیش به هتل فرهنگیان سنندج رفتیم اما جای تأسف دارد که بنده با وجود مهمون بودن از استان دیگر، به بنده هیچ اتاقی ندادند در صورتی که از قبل با کلی تماس باهاشون هماهنگی کردم، زمانی که رفتیم گفتند اتاق ها پر هست و اگر زود خالی شد با شما تماس میگیرم، اما با وجود کلی امید و انتظار هیچ تماسی دریافت نکردیم و تنها کسانی که لهجه یا زبان استان کردستان را بلد بودند، بهشون اتاق میدادند، واقعا از این پرسنلین به شدت ناراضی شدم. واقعا جای تأسف دارد!
افتضاحه افتضاح پنج نفر اومدیم . شوفاژ اصلا کار نمیکرد تا صبح از سرما نخوابیدیم ماشاالله همه مون مریض شدیم شب نذاشتن از آشپزخونه استفاده کنیم .. حتی نذاشتن آب جوش ببریم. حموم و دست شویی آب گرم نداره اصلا برای ۵ نفر کلی پول ازمون گرفتن ولی هییییچ امکاناتی نداشتن .هیچکی پاسخگو نیست نه مدیریت درست و حسابی داره نه پذیرش هیچییییی به هرکس هم میگی پاسکاری میکنن انقد ادعاشون میشه هتل فرهنگیان هتل فرهنگیان هیچی برای ارائه ندارن فقط پولُ میشناسن واقعا متاسفم برای مدیریتش... فرهنگی بازنشسته علی آریا نژاد
افتضاحه ما اومدیم . شوفاژ اصلا کار نمیکرد شب نزاشتن از آشپزخونه استفاده کنیم .. حتی نزاشتن آب جوش ببریم اصلا برای ۵ نفر کلی پول ازمون گرفتن ولی هییییچ امکانی نداشتن
صبحانه خیلی معمولی
با سلام و عرض ادب با آنکه این هتل نام و فرهنگیان را یدک میکشد به وضوح موارد و چالشهای متعددی را در خود نمایان داشت ۱. بهداشت و تمیزی اتاق ها درب های ورودی و ملحفه ها و داخل اتاق ها بسیار ضعیف بود ۲. با آنکه این هتل در مکان زیبایی از شهر واقع شده بود که هنگام ورود سکوت و آرامش خاصی را درذهن مسافران تداعی میکرد متاسفانه بخاطر مجاورت یا سالن مراسمات و ایجاد آلودگی صوتی تا ساعت دوازده شب را به همراه داشت که نقطه ضعف بسیار بدی می باشد برای نام هتل و صفات منتصب به آن ۳. این هتل با نام هتل فرهنگیان مزین است و در پروتکل آن سرویس دهی و ایجاد رفاه و تقلیل هزینه های سفر برای بازنشستگان معزز و همکاران فرهنگی دایر شده است اما در عمل و آنچه که بنده ملاحظه کردم تنها درصد ناچیز تخفیف برای اقامت و صرف نهار و شام مشاهده کردم . علیرضا جمالی فرهنگی بازنشسته
عالی بود از همه لحاظ رزرو تلفنی ندارن و رزروتون باید قبل از ۱۲ شب باشه ما ۴ تخته گرفتیم شبی ۱ میلیون و ۸۰۰ (فرهنگی) صبحانه کامل و رایگان هم دارن غذاهاشون هم خوبه ولی عالی نیست قیمتاشونم متعادله نه زیاده نه کمه کافه هتل هم عالی بود قیمتاشم مناسب بود در کل از ۱۰ بهشون ۹ میدم و پیشنهاد میکنم تشریف ببرین سمت کوردستان زنده باد کوردٌواری
سلام بسیار تمیز برخورد پرسنل آقا درپذیرش خوب صبحانه ونهار عالی انشاالله جواب تلفن بدن خیلی عالی روز جمعه 2۲ / ۹/ ۴۰۴
دو روز در اینجا بودم. دو تخته ، شبی 800 هزار.آذر 1404. مزایا: مرکز شهر ،محیطی آرام ، دارای کافه ، پارکینگ در حیاط، سالن غذاخوری ، صبحانه رایگان (نهار و شام به عهده ی فرد)، کیفیت خوب غذا . زرشک پلو با مرغ 220 هزار. برخورد خوب ، نه خیلی خوب. معایب: گلیم داخل اتاق کثیف و بدون نظافت. نداشتن جایی برای گرم کردن غذا یا همان اجاق گاز (یا باید از بیرون غذا بخورید ، یا از هتل خریداری بشه ).
عالی بود.
خوب بود ونسبتا تمیز اما آسانسور نداشت وباید حتما هتل به این بزرگی برنامه ای برای تصب آسانسور داشته باشد.
هتل فرهنگیان در سنندج و بلوار پاسداران واقع شده است. و بهصورت شبانهروزی به مراجعهکنندگان خدمات ارائه میدهد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی شهر بازی پارک ملت و همچنین کافه رستوران لیندو، شرکت مخابرات استان کردستان، پارک پیشکسوت، کافه نیلا و سالن اجتماعات آموزش و پرورش قرار گرفته است.