شمال
نمایش موقعیت منمدیریت عوض شده ،قبلا بهتر بود ،الان یه خانم پر ادعا پشت صندوق هست که نه ادب داره نه از این کار چیزی میدونه ،دنبال پول ه فقط ،کیفیت غذاها افتضاح ،پرسنل افتضاح ،قیمت ها وحشتناک بالا که اصلا ارزش نداره حتی ثانیه ای وثت بزاری اونجا بری ،سیب زمینی ها بوی روغن مونده میده ،هیچی سر جاش نیست
واقعا بد بود قیمت ها به شدت بالا بود و بدون کیفیت فقط پول لوکیشن و خوشگلی فضا رو انگار میدی ما جشن تولد نداشتیم ی اسلایس کیک سفارش دادیم و بابت چای باقلوایی ک جداگانه سعارش دادیم برای ما چنگال اوردن و میخواستن ۳۰۰ بابتش بگیرن به بهونه اینکه سرویس تولد داشتید وقتی ما نه کیک داشتیم نه اهنگ تولد چه حق سرویسی و بعد که ما اعتراض کزدیم گفتن سروصداتون هم زیاد بود
یه کافه حال خوب کن و با پرسنل عالی
متوسط رو به پایین
خیلی خیلیییی بد بود .سرویس دهی کند کیفیت نا مناسب نوشیدنی ها .تازه ما زمانی رفتیم که اصلا مشتری نداشت که بگیم سرشون شلوغ بود .به هیچ عنوان توصیه نمیکنم
من مشتری ثابت این کافه بودم ولی جدیدن مدیریتش عوض شده همه چیز افتضاااااح شده یعنی به معنی واقعی کلمه از شیک هایی ک مزه هیچی میدن، شیک نوتلا سفارش میدی مزه هرچی میده جز نوتلا پنینی سفارش میدی توش سبزی های پلاسیده هست پیتزا سفارش میدی یه طرفش سوخته آخرشم سر صندوق یه خانم وایساده فقط دستشو دراز میکنه پولو بگیره یعنی هیچی از آداب مشتری مداری بلد نیست واقعن متاسفم واسه مدیریت ضعیف این کافه بشینید تو کوچه آب معدنی بخورید ولی اینجا نرین براتون متاسفم جدن
واقعا افتضاح یه چایی ساده خواستیم کلی طولش داد با اینکه خیلیم شلوغ نبود و طعم بدی داشت باقلواش گفتن تابستان ولی دروغ گفتن لیمونداش با شدت گرم بود
منم دیگه نمیرم اونجا
به معنای واقعی کلمه افتضاح رسیدگی بسیاااارررررر پایین پرسنل بیادب نوشیدنی همراه با غذا سفارش دادیم غذا تموم شد نوشیدنی رو نیاوردن و وقتی علت رو میپرسی با تشر و بیادبی جوابت رو میدن در موقع پرداخت متوجه شدیم قیمت منو با قیمتی که ثبت کردن فرق یه نوشیدنی که فقط سیروپ بود ۴۲۷ هزار تومن حساب کردن درحالیکه تو منو ۲۷۹ بود و وقتی بهشون میگید رسیدگیتون پایینه با بیادبی جواب میدن دیگه نیا اینجا
کیفیت پایین و قیمت بالا و رسیدگی پرسنل ضعیف ،خیلی طول کشید سفارش رو بیارن
خیلی خوشگلتر بود تا قبل اینکه سقف بزنن و دلگیرش کنن یکم قیمتا الان بالا رفته ولی در کل منوی خوبی داره من فضاش دوست دارم کلا
کافه عمارت دیباچه (کافیشاپ) در محله دانشگاه تهران تهران و خیابان ایتالیا واقع شده است. این کافیشاپ یکی از 144 کافیشاپ در محله دانشگاه تهران تهران میباشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان شهید مصطفی خمینی و موزه خیمه شب بازی و همچنین پایگاه انتقال خون استان تهران (مرکز جامع وصال)، کافه تاریخ، بوتیک پیتزا، عمارت دیمورا و مرکز شماره ۱ اهدای پلاسمای خون بیودارو قرار گرفته است. با توجه به نزدیکی این کافیشاپ به ایستگاه مترو بوستان لاله، برای دسترسی راحتتر و کمک به داشتن هوایی پاکتر، میتوانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید.
آدرس کافی شاپ کافه عمارت دیباچه، شهرتهران محله دانشگاه تهران است. برای رسیدن به این کافی شاپ باید به آدرس دقیق استان تهران، تهران، کشاورز، تقاطع ایتالیا نادری بروید. اگر اطلاعات بیشتری از کافی شاپ کافه عمارت دیباچه میخواهید، میتوانید با شماره تلفن آن 09309045190 تماس بگیرید. در اینستاگرام کافی شاپ کافه عمارت دیباچه https://instagram.com/dibacheh_mansion?igshid=YmMyMTA2M2Y= شما میتوانید بیشتر با فضا و منوی این کافی شاپ آشنا شوید.
کافی شاپ کافه عمارت دیباچه را میتوان یکی از مکانهای محبوب محله دانشگاه تهران دانست. فست فودها، رستورانها و کافی شاپهای دیگری مانند آش و حلیم نیکو صفت، مرغ سوخاری خروس، رستوران و چلوکبابی مسلم، رستوران هویزه و پیتزا داوود هم در اطراف این کافی شاپ قرار دارند.
کافی شاپ کافه عمارت دیباچه در نزدیکی ایستگاه اتوبوس آمار قرار دارد. ایستگاه مترو تئاتر شهر هم در نزدیکی این کافی شاپ قرار دارد. اپلیکیشن مسیریاب نشان، بهترین مسیر رسیدن به کافی شاپ کافه عمارت دیباچه را به شما معرفی میکند. نشان اطلاعات خوب و کاملی در اختیار شما قرار میدهد. اطلاعاتی که در نشان میتوانید ببینید شامل آدرس دقیق، شماره تلفن، آدرس وبسایت و اینستاگرام، ساعت کاری، مسیریابی با اتوبوس یا مترو و نظر دیگر کاربران در مورد این کافی شاپ است.
در ادامه شما میتوانید تصاویری از کافی شاپ کافه عمارت دیباچه به همراه نزدیکترین ایستگاهها به آن را مشاهده کنید. فراموش نکنید اگر به این کافی شاپ مراجعه کردید، نظر خودتان را برای ما و دیگر کاربران در قسمت کامنت بگذارید.