
شمال
نمایش موقعیت منبا سلام من از زمان افتتاح نانوایی نان گرفتم تا همین امروز کیفیت و اخلاق عالی.مخصوصا فروشنده
نان بسیار با کیفیت داره و خیلی خوش اخلاق و مردم دار و نشتری مدار هستند. خدا به مال و زندگیشون برکت بده 🤲
عالیه هم کیفیت نون و هم اخلاق و برخورد کادر با مشتری . خدا خیرشون بده و امیدوارم همین طور مشتری مدار و با وجدان ادامه بدن .
کمتر سراغ دارم چنین نانوایی در سطح شهر چندین سال مشتریشون هستم، علیرغم همه مشکلات موجود ، همیشه نان با کیفیت دست مردم میدن و کیفیت رو حفظ کردن. پرسنل آرام و متین و خوشرو هستند. خداوند به کارشون رونق و برکت بده. با آرد دولتی و قیمت مناسب نسبت به بقیه نانوایی ها. نان ماندگار که حتی بیات که میشه خوشمزه و خوش خوره.
نانواییش عالیه هم کیفیت نانش هم پرسنلش خداخیرشون بده
عالی و شلوغ
واقعا کیفیت نان اینجا عالیه خدا برکت بده بهشون
کیفیت عالی ✨ شاطر بسیار محترم
این نانوایی در محدوده منزل ماست کیفیت نان عالی دور ریز نداره از سال ۹۰ افتتاح شده و همیشه مورد اعتماد بوده با تشکر از متصدی نانوایی
نان های خیلی خیلی خوب