شمال
نمایش موقعیت منباز است
جای تخصصی و عالی جهت پیپ و قهوه اما قیمت ها برای امثال ما قشر ضعیف بالاست اما جنس بی اصالت دست مشتری نمیدنمن هر خریدی داشتم راضی بودم فقط قیمت هاش که آن هم با توجه به موقعیت مغازه زیاد بی راه نیست
از قدیمی های پیپ و توتون به حساب میان .چندین سال قبل توتون ها و پبپهای متنوعی داشتند از برند های معتبر با قیمتهای مناسب ولی الان همه چیز فرق کرده .فقط توتونهای طعم دهی شده ی خودشون رو دارند که تنوع چندانی نداره و یک برند پیپ رو هم معرفی کردند به اسم پینوکیو که ادعا میکنند در ایتالیا توسط خودشون تولید میشه !!
کافه آرتین قهوه خوب و دلچسب بود دکوراسیون خوب بود قیمتهای کم بالا بود و تنها چیزی که منو اذیت میکرد سیگار بود که می کشیدن
جای کوچک و لوکس و جمع و جوری است، جهت خرید قهوه های تازه و خوش عطر و پیپ و وسایل پیپ اینجا رو پیشنهاد میدم، البته اگه قیمت ها براتون مهم نباشه و کیفیت رو ترجیح بدین
کافه ارتین اصلا راضی نبودم و پیشنهاد نمیکنم همیشه بسته بود واقعا بد بود قیمت ها هم بالا بود
پیپی که یجا دیگه دیدم رو با دو برابر قیمت میداد، همه چیش گرونه
کافه آرتین (قهوهفروشی و چایفروشی) در محله بهار تهران و خیابان شریعتی واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان امام سجاد فراجا و مرکز خرید سپنتا و همچنین بیمارستان ایرانشهر، سینما صحرا، مسجد امام حسن مجتبی(ع)، کتابخانه و کانون اسلامی انصار و پارکینگ طبقاتی طالقانی قرار گرفته است.