شمال
نمایش موقعیت منپله زیاد دارد و محیط کوچک است و کار خیلی دیر انجام میدهند... و از احترام به ارباب رجوع خبری نیست.
5 شنبه رفتم و بخش پاسپورت تعطیل بود.
کارمندای خانمش بی نظم، کند، و اصلا تو کارشون دقت ندارن، کارت سوختم قفل شده بود بدلیل رمز اشتباه بهشون گفتم اشتباه راهنمایی کردن بعد هم کارتم رو که ۳ماه طول کشیده بود برسه سوزوندن و حتی بعد که رفتم خ سمیه متوجه شدم سوزوندن اصلا این شعبه نرید که افتضاحه کارشون،،،
همیشه شلوغ و بی نظمه
بی نظم ترین و کندترین
اداره صندلی انتظار کمی داره و بیشتر مراجعین سر پا وایسادن، پاسخگویی بعضی از کارمنداشون ضعیفه
تعداد کارمنداش کمه نمیتونن به همه رسیدگی کنن
پلیس_10 فضای کوچیک و بدون امکاناتی داره و کارکنانش بی مسئولیت و تنبل هستن و پاسخگویی ضعیفی دارن، سیستم نوبت دهی ندارن و به همین دلیل بی نظمی دراونجا خیلی زیاده
پلیس + 10 (دفتر پیشخوان دولت) در محله کاشانک تهران و خیابان پور ابتهاج واقع شده است. این دفتر یکی از پنج دفتر پیشخوان و خدمات الکترونیک در محله کاشانک تهران میباشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند موزه دوستی فرهنگ ملل و عرش آجودانیه و همچنین سالن زیبایی مالنا، شیرینی شان بابا، رستوران توچال، کلید سازی قادری و مسجد جامع والفجر قرار گرفته است.