مسجد
هادی نجمآبادی (۱۲۵۰–۱۳۲۰ قمری) از روحانیان بلندآوازه عصر ناصری و مظفری است.هادی نجمآبادی، یکی از مجتهدان مشهور تهران در دوران پادشاهی ناصرالدین شاه و مظفرالدین شاه قاجار بودهاست. وی را باید یکی از تأثیرگذاران مهم تاریخ معاصر ایران دانست که هم در زمینه فکر تجدد خواهی و هم در مسائل سیاسی ایران، اثر آفرین بودهاست. افکار و اندیشههای شیخ را در کتاب تحریر العقلاء میتوان جست. وی را نزدیکترین روحانیهای ساکن ایران به سیدجمال الدین دانستهاند.[۲] نامههایی که یاران سید جمال الدین، همچون میرزا آقاخان کرمانی و شیخ احمد روحی، برای شیخ هادی نجمآبادی میفرستادند، گاه از چنان حساسیتی برخوردار بود که در صورت کشف، کشته شدن نامهرسان را در پی داشت.یک سلسله یادداشتهای کلامی ازوی به عربی و فارسی باقی مانده بود که توسط مرتضی نجمآبادی جمع شد و با نام «تحریر العقلاء» تدوین شد و ابوالحسن فروغی مقدمه ای بر ان نوشت و در سال ۱۳۱۲شدر تهران چاپ شد.شیخ هادی نجمآبادی در جمادیالثانی ۱۳۲۰ قمری درگذشت و در همان خانه خود در خیابان شیخ هادی نزدیک میدان حسنآباد تهران دفن گردید. آن خانه که بعدها بازسازی گردید به بُقعه یا آرامگاه شیخ هادی مشهور شد.[۱۸] این اثر در تاریخ ۲۷ دی ۱۳۷۷ با شمارهٔ ثبت ۲۲۴۰ بهعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیدهاست
خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب
هر کسی قدم برای دین مبین اسلام برداشت نامش در تاریخ دنیا جاودانه شد روحش شاد. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلام ظهر یکشنبه 1403.4.31 بسته بود!!
هادی نجمآبادی (۱۲۵۰–۱۳۲۰ قمری) از روحانیان بلندآوازه عصر ناصری و مظفری است.هادی نجمآبادی، یکی از مجتهدان مشهور تهران در دوران پادشاهی ناصرالدین شاه و مظفرالدین شاه قاجار بودهاست. وی را باید یکی از تأثیرگذاران مهم تاریخ معاصر ایران دانست که هم در زمینه فکر تجدد خواهی و هم در مسائل سیاسی ایران، اثر آفرین بودهاست. افکار و اندیشههای شیخ را در کتاب تحریر العقلاء میتوان جست. وی را نزدیکترین روحانیهای ساکن ایران به سیدجمال الدین دانستهاند.[۲] نامههایی که یاران سید جمال الدین، همچون میرزا آقاخان کرمانی و شیخ احمد روحی، برای شیخ هادی نجمآبادی میفرستادند، گاه از چنان حساسیتی برخوردار بود که در صورت کشف، کشته شدن نامهرسان را در پی داشت.یک سلسله یادداشتهای کلامی ازوی به عربی و فارسی باقی مانده بود که توسط مرتضی نجمآبادی جمع شد و با نام «تحریر العقلاء» تدوین شد و ابوالحسن فروغی مقدمه ای بر ان نوشت و در سال ۱۳۱۲شدر تهران چاپ شد.شیخ هادی نجمآبادی در جمادیالثانی ۱۳۲۰ قمری درگذشت و در همان خانه خود در خیابان شیخ هادی نزدیک میدان حسنآباد تهران دفن گردید. آن خانه که بعدها بازسازی گردید به بُقعه یا آرامگاه شیخ هادی مشهور شد.[۱۸] این اثر در تاریخ ۲۷ دی ۱۳۷۷ با شمارهٔ ثبت ۲۲۴۰ بهعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیدهاست
خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوب
آرامگاه آقا شیخ هادی نجم آبادی (مسجد) در محله شیخ هادی تهران و خیابان نجم آبادی واقع شده است. این مکان یکی از چهار مسجد در محله شیخ هادی تهران میباشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان سورنا، خانه موزه مقدم و بازار موبایل ایران و همچنین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه (ستاد مرکزی کل کشور )، کبابی کهن جامی، مسجد شیشه، هییت محبان فاطمه الزهرا و درمانگاه شبانه روزی درنیان قرار گرفته است. همچنین با توجه به نظراتی که کاربران در اپلیکیشن نشان به این مکان دادهاند میتوان گفت این مکان یکی از مسجدهای خوب این منطقه میباشد.