©OpenStreetMap Contributors©Neshan
cursor
شمال
کنترل بزرگنمایی نقشه
نمایش موقعیت من
تصویر شاخص

کافمون

5/0
1 رای
کافی‌شاپ
ﺑﻪ اﯾﻦ ﻣﮑﺎن اﻣﺘﯿﺎز دﻫﯿﺪ

کافی‌شاپ‌های پیشنهادی در نزدیکی کافمون

امکانات نزدیک

4/7
(79)
رستوران

بسته است

4/4
(49)
کافی‌شاپ

بسته است

4/4
(30)
بوستان
سرویس بهداشتی

بسته است

ایستگاه اتوبوس

شعب کسب و کارهای مرتبط با کافمون

ﺑﻪ اﯾﻦ ﻣﮑﺎن اﻣﺘﯿﺎز دﻫﯿﺪ

درباره‌ی کافمون

کافمون (کافی‌شاپ) در محله سلسبیل شمالی تهران و خیابان دامپزشکی واقع شده است. این کافی‌شاپ یکی از سی و دو کافی‌شاپ در محله سلسبیل شمالی تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند شهربازی عسلک ها، بیمارستان و زایشگاه اقبال و سلسبیل و همچنین ایستگاه مترو شهید نواب صفوی، سالن زیبایی آتنا کبیری، کافه قنادی طهران، دفتر خدمات الکترونیک قضایی محمدی - کد 98301130 و درمانگاه دندانپزشکی نیاز قرار گرفته است. با توجه به نزدیکی این کافی‌شاپ به ایستگاه مترو شهید نواب صفوی، برای دسترسی راحت‌تر و کمک به داشتن هوایی پاک‌تر، می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید.

اطلاعات، تلفن و آدرس کافی شاپ کافمون

کافی شاپ کافمون را می‌توانید در شهرتهران محله سلسبیل شمالی پیدا کنید. استان تهران، تهران، سلسبیل شمالی، بزرگراه نواب صفوی، نبش دامپزشک، مجتمع شهاب 3، همکف آدرس دقیق این کافی شاپ است.

کافی شاپ کافمون یکی از کافی شاپ‌های محبوب محله سلسبیل شمالی است. فست فودها، رستوران‌ها و کافی ‌شاپ‌های دیگری مانند آش و حلیم نیکو صفت، مرغ سوخاری خروس، رستوران و چلوکبابی مسلم، رستوران هویزه و پیتزا داوود هم در اطراف این کافی شاپ قرار دارند.

چطور به کافی شاپ کافمون برویم؟

کافی شاپ کافمون در نزدیکی ایستگاه اتوبوس قصرالدشت قرار دارد. برای رفتن به این کافی شاپ، می‌توانید در ایستگاه مترو رودکی پیاده شوید. اپلیکیشن مسیریاب نشان به شما کمک می‌کند تا بهترین مسیر را برای رسیدن به کافی شاپ کافمون انتخاب کنید. شما از طریق نشان، اطلاعات کاربردی دیگری هم به دست می‌آورید. مثلاً آدرس دقیق، شماره تلفن، آدرس وب‌سایت و اینستاگرام، ساعت کاری، مسیریابی با اتوبوس یا مترو و نظر دیگر کاربران در مورد این کافی شاپ در اپلیکیشن نشان قابل مشاهده است.

ما در ادامه تصاویری از کافی شاپ کافمون و ایستگاه‌های نزدیک به آن را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم. فراموش نکنید اگر به این کافی شاپ مراجعه کردید، نظر خودتان را برای ما و دیگر کاربران در قسمت کامنت بگذارید.