info

رستوران سنتی بابا میرزا محله بیهق شرقی، سبزوار

رستوران

درباره‌ی رستوران سنتی بابا میرزا

رستوران سنتی بابا میرزا (رستوران) در محله بیهق شرقی سبزوار و خیابان بیهق واقع شده است. این رستوران یکی از دو رستوران در محله بیهق شرقی سبزوار می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند موزه مردم شناسی و پاساژ ارم و همچنین آرامگاه حاج ملاهادی سبزواری، کتابفروشی الغدیر، فست فود صداقت، کاروانسرای حاج فرامرزخان ( موزه مردم شناسی ) و مجموعه پذیرایی سنتی ناز خاتون قرار گرفته است. همچنین با توجه به نظراتی که کاربران در اپلیکیشن نشان به این مکان داده‌اند می‌توان گفت این رستوران یکی از غذاخوری‌های خوب این منطقه می‌باشد.

اطلاعات، تلفن و آدرس رستوران رستوران سنتی بابا میرزا سبزوار

آدرس این رستوران،‌ شهرسبزوار بیهق، بین بیهق 49 و 51، است.

رستوران سنتی بابا میرزا سبزوار در محله بیهق شرقی یکی از رستوران‌های محبوب به شمار می‌رود. رستوران‌های معروف دیگری مانند تک اسنک، کافه رستوران لمون، غذای آماده رودکی ، فست فود بهارویچ و فست فود تک اسنک در اطراف این رستوران قرار دارند. کافی‌شاپ‌های قهوه آرامش ، کافه قهوه جنت و کافه قهوه راک از محبوب‌ترین کافی‌شاپ‌هایی هستند که در محله بیهق شرقی و در نزدیکی رستوران سنتی بابا میرزا سبزوار قرار دارند.

چطور به رستوران سنتی بابا میرزا سبزوار برویم؟

شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن مسیریاب نشان، راحت و بی‌دردسر بهترین راه رسیدن به رستوران سنتی بابا میرزا سبزوار را انتخاب کنید و اوقات خوشی را در این رستوران بگذرانید. در نقشه آنلاین نشان، اطلاعات دیگری هم در اختیار شما قرار گرفته است. به‌عنوان مثال، راه‌های رسیدن به این مکان با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، نظر کاربران در مورد این رستوران و مکان‌های دیگری در اطراف آن که با "قابلیت کنکاش نشان" قابل مشاهده است.

در نزدیکی رستوران سنتی بابا میرزا سبزوار، ایستگاه مترو و اتوبوس قرار دارد و دیگر نیاز نیست نگران جای پارک یا ترافیک آن محله باشید.

اطلاعات و آدرس دقیق این رستوران را در ادامه می‌بینید. اگر به رستوران سنتی بابا میرزا سبزوار رفتید، یادتان باشد که حتماً نظر خودتان را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ایستگاه‌های نزدیک به رستوران سنتی بابا میرزا

نظرات کاربران در مورد رستوران سنتی بابا میرزا

به این مکان نظر و امتیاز دهید

Hamid
    پنجشنبه 03 اسفند ماه 1402

فضای سنتی عالی مخصوصا برای استراحت اگر مسافر هستید. غذا و قیمت هم مناسب و خوب بود

navid
    یکشنبه 22 بهمن ماه 1402

مکان عالی برای استراحت روزانه، شدیداً پیشنهاد می کنم

چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1402

فضای سنتی زیبا و آرام خوش برخورد و مهربان کیفیت غذا عاااااالی حجم غذا هم خیلی خوب خوش طعم بود وخوش پخت من در راه رفتن به مشهد به این رستوران رفتیم آنقدر خوب بود که برگشتن هم دوباره رفتیم. دوم و چهارم اردیبهشت ۱۴۰۲

شنبه 07 بهمن ماه 1402

سلام کیفیت غذا خوب بود و خیلی خوشمزه بود ولی برای ما که بیرون بر گرفتیم قاشق نذاشته بودن قیمت به نظرم برابر منویی که گذاشته بودن نبود

حاج اصغر
    چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403

همه چیز عالی ، پیشنهاد میکنم هم خانوادگی و هم مجردی برید. کیفیت غذاها عالی، محیط عالی . باور نمیکردم‌اینقدر خوب باشه

دوشنبه 03 اردیبهشت ماه 1403

من که شهروند همین شهرم عالیه

پنجشنبه 20 مهر ماه 1402

تاریخ بیست مهر سفارش غذا چلو گوشت دادیم حجم و کیفیت غذا نسبت به رستورانهای مشهد کمتر بود اما قابل قبول و خوشمزه بود محیط هم سنتی و قابل قبول..

پنجشنبه 30 تیر ماه 1401

کیفیت عالی

جمعه 18 خرداد ماه 1403

من خرداد ۱۴۰۳ به این رستوران رفتم چلو گوشت و کوبیده گرفتم کیفیت غذا بسیار مزخزف بود ..به هیچ عنوان پیشنهاد نمیگردد ..لازم است آشپز عوض شود ..رفتار پرسنل اصلا خوب نبود

جمعه 11 خرداد ماه 1403

سلام وقت بخیر، زرشک پلو با مرغ خوب بود.مکان دنج و زیبایی هست.

دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403

کیفیت افتضاح نه مرغش خوبه نه کبابش نه نظافت یک‌دستمال برای سرویس بهداشتی نزاشتن

a
    سه شنبه 09 آبان ماه 1402

فضای بسیار آرام ودل نشین .وغذاهای خوب

سه شنبه 28 شهریور ماه 1402

کیفیت و قیمت غذاها بسیار خوب است.

لیلی
    چهارشنبه 12 مهر ماه 1402

کیفیت و حجم غذاشون عالی بود . قیمتشون منصفانه بود . فضای خیلی دلنشینی داشتند . ما مسافر بودیم و طبق نظرات مثبت داخل نشان رفتیم . و دیدیم که مردم الکی از یه جا تعریف نمیکنن . رفتار پرسنلشون هم خیلی خوب بود . ما توی سفر هامون رستورانهای حاده ایی نمیریم و داخل شهر میریم . که جدیدا از توی نشان رستورانهای خوب رو پیدا میکنیم .

جمعه 03 آذر ماه 1402

• فست فود تک اسنک
    (3.5)
    بهار، بین خرمشهر و اسدآبادی
  • آدرس، اطلاعات و موقعیت مکانی این مکان آخرین بار توسط بهاری (شهریار سطح ۶ نشان) در تاریخ شنبه 19 خرداد ماه 1403 در اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بررسی و به‌روز شده‌اند. (چنانچه در اطلاعات ثبت‌شده یا موقعیت جغرافیایی رستوران سنتی بابا میرزا اشکالی مشاهده کردید می‌توانید از طریق اپلیکیشن نشان نسبت به گزارش این اشکال اقدام کنید تا پس از بررسی نسبت به اصلاح آن اقدام شود)

آخرین بروزرسانی: شنبه 19 خرداد ماه 1403
    کاربر گرامی،
    اطلاعات درج‌شده در مورد رستوران سنتی بابا میرزا در این صفحه براساس اطلاعات موجود در نقشه و مسیریاب نشان می‌باشد. لطفاً برای تماس با مالک یا دست‌اندرکاران مجموعه فوق از اطلاعات تماس مندرج در اطلاعات بالا استفاده کنید. اطلاعات تماسی که در انتهای این صفحه آورده شده‌اند مربوط به اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بوده و ارتباطی با مجموعه رستوران سنتی بابا میرزا ندارد.