شمال
نمایش موقعیت منبسته است
تقریباً خوب بود. ما که رفتیم چراغ ها رو روشن کردن. سفارش غذا هم که دادیم یک آیتم رو نیاوردن و وقتی گفتیم بهشون گفتن که نداریم.
اینجا همیشه عالیه
رستوران آپاچی کیفیت غذاهاش بسیارعالیه و ازنظربهداشتی خیلی تمیزه، غذاهاش خوب و خوشمزس و طعمشون حرف نداره
رستوران آپاچی در محله الهیه تهران و خیابان شریفی منش واقع شده است. این رستوران یکی از نود و پنج رستوران در محله الهیه تهران میباشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان فوق تخصصی جراحی ارتوپدی اختر و مرکز خرید فرشته ۲۴ و همچنین آریانا آرت کافه، رستوران ترکیه ای کاشی بیاض ، موسسه مهاجرت تحصیلی مدیکال کالج، برج های دو قلوی تهران و ایران سولاریوم قرار گرفته است.
این رستوران را میتوانید شهرتهران،محله الهیه و مهدیه، شریفی منش پیدا کنید. شما میتوانید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر با شماره تلفن رستوران آپاچی (02185515) تماس بگیرید. همچنین شما میتوانید از طریق وبسایت این رستوران به آدرس apachefood.com عکسهایی از منو، فضا، غذاها و نوشیدنیهای آن را ببینید.
رستوران آپاچی یکی از رستورانهای محبوب در محله الهیه است. در اطراف این رستوران، رستورانهای معروف دیگری از جمله رستوران رستوبار، رستوران مستر بها، رستوران شبهای شیراز، کافه رستوران فرشته و رستوران ترکی آخار سو قرار دارند. همچنین کافه AM:PM، کافه زنجیرهای هفت1391زرگنده و کافه مغازه بنیه از جمله محبوبترین کافیشاپهایی هستند که در نزدیکی رستوران آپاچی و در محله الهیه قرار دارند.
با استفاده از اپلیکیشن مسیریاب نشان، بهترین مسیر رسیدن به رستوران آپاچی را انتخاب کنید و اوقات خوشی را در آنجا سپری کنید. از طریق نقشه آنلاین نشان، اطلاعات دیگری هم میتوانید به دست آورید. شما میتوانید راههای رسیدن به این رستوران با استفاده از وسایل حملونقل عمومی، نظر کاربران و مکانهای دیگری در اطراف آن را نیز از طریق اپلیکیشن نشان ببینید.
قرار گرفتن ایستگاه مترو و اتوبوس در نزدیکی رستوران آپاچی یکی از امتیازهای خوب آن است که باعث میشود دیگر نگران جای پارک یا ترافیک آن محله نباشید. شما میتوانید در ایستگاه مترو شهید صدر پیاده شوید و به این رستوران برسید. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به رستوران آپاچی ایستگاه اتوبوس سوپر جردن میباشد.
ساعت کاری، اطلاعات و آدرس دقیق این رستوران را میتوانید در ادامه ببینید. در صورتی که به رستوران آپاچی رفتید، فراموش نکنید که حتماً نظر خودتان را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.