
شمال
نمایش موقعیت من
ساعت کاری: شبانهروزی
شبانهروزی
خیلی بیمارستان خوبیه و پرسنل سریعی داره که کار مریضا زود راه بیوفته و روی هم تلنبار نشه. پزشکان برجسته ای داره .آزمایشگاه جدید خیلی تمیز و بزرگ هست و پرستار برای خون گیری زیاده برای همین معطل نمیشید (البته سعی کنید پنجشنبه و جمعه نرید چون شلوغه). در کل بیمارستان عالی هست، همه اعضا خانواده من به این بیمارستان رفتن و خداروشکر مشکلشون رفع شده.
پرسنل خوبی دارند پرستارها عالی هستندباصبوری کامل راهنمایی میکنند.این تو بخش پیوند بودیم فقط مشکلی هست اینه که غذا به همراه بیمار نمیدن وغذا را میفروشند شاید کسی ندونه
محیط خلوت و نوساز و تمیز و شیک بود ولی خوب نبود یسری دختربچه به اسم پرستار و رزیدنت و دکتر که همهش درمورد کرم پودر و خط چشم و مادرشوهر و... حرف میزنن،بیمار و همراه بلاتکلیف و جواب نمیدن. ما اورژانس رفتیم و فرار کردیم.
خوبه
خوبه
پرستارای بی اخلاق ک اصلا توجه ندارن و کلا یجای دیگه سیر میکنن همه چیز اشتباه ثبت میکنن ما آندوسکوپی و کولونوسکپی داشتیم پرستاری ک همونجا ثبت میکنه بعد بیمار اصلا خبر نداشت ک چی ثبت میکنه فقط تو گوشی بود تازه ما گفتیم قبول نمیکرد پرستارای دیگه گفتن ک کولونوسکپی داشتیم خط زده اون چیزی ک نوشته بود عوض کرد همین کارا میکنن ک ادم مریصی داشته باشه متوجه نمیشه یا یچی دیگه میبندن بهش و ۵۰ درصدشونم طلبکارن اگه حوصله ندارین یا ناراضین نیایین
دوستاره بخاطر پزشکای خوبی که داره،هر چند بعضی رزیدنت و دانشجو هستن اونو دیگه نخواستم زیاد بهش بپردازم،پرستارای خیلی طلبکار ،خیلی بداخلاق ،بی حوصله ،اگه ناراضی هستین از حقوق و شرایط چرا میاین ،با مریض برخورد بد دارین ،خدمات هم منتظرن که بیمار ی پرستار خصوصی بگیره،خیالشون راحت شه
بیمارستان شلوغی هست.برای پیدا کردن پزشک کشیک کلی باید برو بیا کنی.داروخونه ۱۳ آبان داخل بیمارستان هر دارویی نداره مثل پادینکس۱۰۰ خلاصه اگه رفتین اونجا اگه تصویربرداری آزمایشی چیزی داشتین از بیرون انجام بدین.زودتر کارتون راه بیوفته. قبل از رفتن به درمان امید داشته باشین...حتما نتیجه میگیرین.
پرستازها طلبکار و بی ادب هیچ دلسوزی ندارن. وقتی شغل پرستاری راانتخاب کردن باید مسولیت داشته باشن .نمیگم همه ی پرسنلرولی ۸۰درصد بی خیرن
نمای بیمارستان امام از بزرگراه چمران
بیمارستان امام خمینی در محله جمال زاده تهران و استان تهران، شهرستان تهران، بزرگراه شهید چمران، میرخانی، بین دکتر قریب و یوسف واقع شده است. و بهصورت شبانهروزی به مراجعهکنندگان خدمات ارائه میدهد این مرکز درمانی یکی از هشت بیمارستان در محله جمال زاده تهران میباشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مرکز طبی کودکان و همچنین مجتمع بیمارستانی امام خمینی، آرامگاه عزّت الملوک کاوسی، مسجد المهدی، مرکز تصویربرداری بیمارستان امام خمینی و ساختمان شماره ۲ بیمارستان امام خمینی قرار گرفته است. با توجه به نزدیکی این مرکز درمانی به ایستگاه مترو مدافعان سلامت، برای دسترسی راحتتر و کمک به داشتن هوایی پاکتر، میتوانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید.
بیمارستان امام خمینی در شهر تهران محله جمال زاده قرار گرفته است.آدرس دقیق این بیمارستان استان تهران، شهرستان تهران، بزرگراه شهید چمران، میرخانی، بین دکتر قریب و یوسف است. شماره تلفن بیمارستان امام خمینی 02161190000 است که پاسخگوی سؤالات شما درباره این بیمارستان میباشد. آدرس وبسایت این بیمارستان ikhc.tums.ac.ir است که اطلاعات دقیقتری در اختیار شما قرار میدهد.
بیمارستان امام خمینی یکی از بیمارستانهای خوب محله جمال زاده است که افراد زیادی به آن مراجعه میکنند.خدمات بسیاری در این بیمارستان به بیماران ارائه میشود. در اطراف این بیمارستان، داروخانههایی مثل داروخانه زهرا احمدی، داروخانه رودکی و داروخانه دکتر تیمور نژاد قرار دارند. در نزدیکی بیمارستان امام خمینی، درمانگاهها، بیمارستانها و مراکز درمانی دیگری از جمله بیمارستان میلاد تهران و بیمارستان بقیه الله الاعظم نیز قرار گرفتهاند.
استفاده از وسایل حملونقل عمومی، یکی از راههای رفتن به بیمارستان امام خمینی است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این بیمارستان، ایستگاه اتوبوس پایانه کاوه است. برای رفتن به بیمارستان امام خمینی میتوانید در ایستگاه مترو توحید پیاده شوید. اگر میخواهید بهترین مسیر رسیدن به این بیمارستان را پیدا کنید، از اپلیکیشن نشان کمک بگیرید. شما میتوانید روی اپلیکیشن نشان، نظرات دیگر کاربران در مورد این مکان را هم بخوانید. در نشان اطلاعات دقیق این مکان را میتوانید ببینید و از مسیریابی پیاده، با اتوبوس یا مترو به این بیمارستان هم باخبر شوید.
در اینجا تصاویری از بیمارستان امام خمینی را با شما به اشتراک گذاشتهایم. یادتان باشد اگر به این بیمارستان رفتید، حتماً در قسمت کامنت نظرتان راجع به آن را با ما و کاربران نشان به اشتراک بگذارید.